Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er ny her!! Men er gravid!! Hcg nivå på 1469! Vet ikke hvor langt jeg er på vei, men tror kanskje 5 uker Bruker mye tid på bekymring og lesing på nett... håper virkelig alt går bra!
Tusen takk!!! Jobber på sykehuset så den hcgprøven er den 3 prøven jeg har tatt første var på 292, riktignok noen dager før den på 1469 eneste jeg kjenner er ømme bryster og en helt ufattelig trøtthet !!! Samt slapphet, litt svimmel, distré og glemsk!!! Føler meg lat og gretten! He he... Prøver å tenke positivt men dessverre så er jeg flere ganger om dagen innom tanken på om jeg skulle være så uheldig å miste... Forferdelig tanke, som gjør at jeg ikke nyter denne tiden enda...
Flott stigning det da! Men hcg er jo veldig individuelt og noen har mer og noen mindre enn andre. Det er jo en ganske grei indikasjon på om svangerskapet går som det skal, dersom man måler jevnlig og har fin stigning