3 Hjerter Forelsket i forumet 21 Jan 2013 #1 Gravid med termin 4 oktober. Er svimeslått og forundra. Dette hadde eg ikkje venta meg no. Eg er 40 år.
Gravid med termin 4 oktober. Er svimeslått og forundra. Dette hadde eg ikkje venta meg no. Eg er 40 år.
Mummmimamma Elsker forumet Oktoberskatter 2014 21 Jan 2013 #3 Gratulerer så mye! Og velkommen inn i oktober Hvem er du? Har du barn fra før?
Cahaal Gift med forumet 22 Jan 2013 #4 Gratulerer så masse Jeg er selv litt eldre enn gjennomsnittet her inne. Fyller 37 til sommeren, men vi har ikke gitt opp håpet på tredjemann
Gratulerer så masse Jeg er selv litt eldre enn gjennomsnittet her inne. Fyller 37 til sommeren, men vi har ikke gitt opp håpet på tredjemann
N _nina_ Betatt av forumet Oktobermirakler 2013 22 Jan 2013 #6 gratulerer!! krysser fingrene for at denne gangen går det fint hele veien jeg testet også positivt i dag, samme termin som deg
gratulerer!! krysser fingrene for at denne gangen går det fint hele veien jeg testet også positivt i dag, samme termin som deg