gravid? ..

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Noen som har blitt gravid igjen ?
Har hatt mistanke om at jeg er gravid igjen i snart en mnd.. Først var den sambo som sa det, og da hadde jeg tenkt på det en stund allerede. Jeg er mye kvalm og svimmel, og i noen dager nå syntes jeg nesten det kjennes ut som at det er noe som minner om de aller første bevegelsene jeg kjente med guttungen, og at livmora strekker seg..
Mulig jeg bare kjenner etter uten å være klar over det, men dette er ikke noe jeg tenker så forferdelig mye på, men nå etter de "bevegelsene" i magen er jeg virkelig blitt paranoid.

Jeg tørr ikke å ta en test heller, og hvis jeg gjør det så håper jeg egentlig at jeg er for langt på vei for å ta abort, fordi at jeg ikke vil ta et sånt valg.
Jeg har veldig blandede følelser om dette, i og med at jeg ikke ar jobb, og får støtte fra lånekassen nå, men skal ikke forsette på skolen etter i år. Og det er så vidt at det går rundt med penger her hjemme.

Huff. Dette plager meg. 
Vi har jo vært forsiktige før jeg begynte med prevansjon, og vi brukte kondom før jeg starta på p-pilla også. Så vidt jeg husker var det bare en gang vi så vidt hadde sex uten, og det var liksom bare et par kjappe "jokk", så ut igjen :P 

Noen som har blitt gravid på cerazette, eller kjenner noen som har det?

det ble litt langt dette da, håper noen gidder å lese. 

:)

Du må da ta en test, om ikke annet for å så vite, for å gå sånn som du gjør i uvisshet skaper jo bare ennå mer tankekjør.

Jeg hadde også en mistanke om at jeg var gravid et par måneder etter fødselen, men tok flere tester som var negative heldigvis. Tror kroppen min har godt av en pause da jeg fortsatt er litt plaget med bekkenet.

Synes du skal ta en test for å være sikker ja! Det hjelper jo ikke å fortrenge det i alle fall. Har ei venninne som ble gravid på p-piller, men hun ammet ikke, så vet ikke om det var cerazette. Hun er sånn som blir gravid bare man ser på henne da :) Virker som jeg også kan være det da jeg ble gravid første pp. med lillemann.

Ta en test og lykke til! 

Ja, skal bestille meg noen tester på nettet. 
Håper ikke jeg er det da, lillegutt er jo knapt nok 5 mnder :P

Jeg skjønner følelse.  Jeg ville tatt en test for å være sikker.. har hatt slike fatom spark jeg.. men regner med det bare er det eller litt luft i magen :P for har regelmessig mens, og ingen sjanse for at det skjer noe her uten kondom :p

lykke til <3 håper du får et svar du ønsker...

btw, kan begynne i jobb nå og få støtte til du skal i perm igjen.. (du er ikke pliktig til å opplyse og de har ikke lov å spørre)

jeg testa for 2 eller 3 uker sia, men testen var negativ... :S :)

Krysser fingrene for negativt svar. ;)

Mye bedre å teste fort, for å unngå mye stress.

Har enda ikke bestilt tester, men skal snart gjøre det:) låver å oppdatere :)

Altså.. jeg begynte å blø for 3 dager siden igjen, og blør mye enda.. Så tviler stert på at det er noe der.

Jeg fikk positive tester i august. Testet fordi jeg følte meg gravid, var kvalm og uvel og like symptomer som de fire andre gangene jeg har vært gravid. Og som sagt, fikk positive tester. Fikk hetta, ville da blitt under 1 år mellom de to minste, det var ikke helt ønskelig.

Det viste seg at jeg antakelig hadde en kjemisk graviditet, og slipper da å tenke mer på dette. Vi drøyer nr tre par- tre år til.

Back
Topp