Gravid?

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Guest
Hei
Jeg har et spm, ang graviditet.
I mars  hadde jeg sex med en jeg ikke aner hvem er, og da selvfølgelig ubeskyttet..
Mensen etterpå var sen, men den kom. Da den kom var det lite, og varte ikke like lenge som vanlig, men tenkte ikke så mye over det.
Neste mens kom veldig fort igjen, bare 20 dager etter, denne varte også kortere og var noe mindre blod, men tenkte igjen ikke over det.
Neste mens etter der kom veldig sent, 11 dager over "vanlig" dag, jeg tok en test på dag 7, men den var negativ, og først  4 dager etter kom mens. Da hadde jeg en dag med spotting, en dag med nesten vanlig blødning og en halv dag med spotting igjen.
Mensen nå starta med litt brunt blod, halvannen dag med litt mer enn spotting, men mindre enn vanlig, før det gikk over til en dag med spotting. Mensen var nå 5 dager for sen.
Di siste to ukene har jeg kjent noe som kan minne om bobler, har en sønn fra før og det kan minne om di boblene jeg hadde da, men jeg syns di blir sterkere.. 
Jeg sier til meg selv at jeg ikke er gravid, da ville testen vært positiv, og jeg ville mista mens. Men samtidig er jeg litt bekymret.. Har vurdert legen, men ikke komt lenger enn vurderinga.
Noen formening om dette?
Hilsen litte granne bekymret jente!

Back
Topp