Gravid??

Mummitroll90

Blir kjent med forumet
Hei hei :-) Vet ikke om det er rett å skrive det her, men tror jeg kan være gravid...... :-)) Er 6 dager over mens, har hatt menslignede smerter i mage/ rygg, som kommer og går... Føler meg så sulten, og tisser oftere enn før.. Har to barn på 4 & 6 fra før, men kan ikke helt ta igjen hvordan jeg merket symptomene. Tok en test to dager etter mens, men var negativ :-/ Kan jo være kroppen prøver å lure meg??
Tok eggløsningskalkulator her på babyverden, og den viste at evt. termin er i februar, så måtte bare spør noen som akkurat har vært igjennom det :-) Takk for svar, jenter :-))

Hei :)
Har ikke vært borti det nei,. Men har du ikke testet deg de siste dagene? Kan jo hende den vil være positiv. uansett, masse lykke til, håper den sitter :)

Har akkurat det samme som deg.. Er 6 dager over men tester negativt.. :P er bare veldig trøtt om dager og stikkinger i magen.. Vi får krysse fingrene ;)

Jeg tror du merker det på kroppen:) jeg visste det nesten den dagen det skjedde... Høres rart ut, men gikk liksom bare og venta på å få det bevist;) testa noen ganger negativt, men positivt noen dager ettepå;) du kan vel ikke hatt eggløsning senere enn du tror?

Jeg har følt noe spesielt på kroppen min den siste tiden, men bare trodd den var innbilling.... Tok en clearblue i dagmorges, så viste svaaaak strek over lodrette... Så veldig spent, men tør ikke tro noe når den var så svak :-/
Helt fra jeg fikk minste jenta for 4år siden, har mens vært regelmessig. Så derfor jeg stusser nå.... Veldig spennende da!! Men liker ikke å gå i uvissheten...
Jeg er og så uffatelig trøtt.... Krysser fingrene for at det blir som jeg vil :-)))))

Da fikk jeg svaret! Tok en CB digital, og der kom det opp gravid 1-2 :-))) Skjønner ikke at det er så lite, og at jeg i det hele tatt merker noe såå tidlig!! Men gravid er jeg :-))

Back
Topp