mammatilM&L
Elsker forumet
Da har jeg blitt gravid igjen :P Lillegutt er 5mnd å i magen ligger det en skatt som er ca 5-7uker, tror mest på 6uker :P hehe.. Vi ønsket jo tette barn, men så tett da :P hehe.. Vi gleder oss veldig da :))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Junijente2010bærerpånr1 skrev:
Ja det kom som en overraskelse at det skulle skje så fort, men er veldig glad for det, for da kommer de, forhåpentligvis, til å bli gode venner :))
Bare få dager gamlere lillebror til dere en min kommende storebror om tikkeren din stemmer :))
mrs_mamma
Så arti :)) Når har du termin i 2013 da? Jeg tror jeg har i begynelsen av februar ;)
Gratulerer så mye :D Vi venter selv to tette, fikk i begynnelsen av desember :pmrs_mamma skrev:
junijente2010 skrev:
Ja det kom som en overraskelse at det skulle skje så fort, men er veldig glad for det, for da kommer de, forhåpentligvis, til å bli gode venner :))
Bare få dager gamlere lillebror til dere en min kommende storebror om tikkeren din stemmer :))
mrs_mamma
Så arti :)) Når har du termin i 2013 da? Jeg tror jeg har i begynelsen av februar ;)
Ja,jeg gleder meg til lillebror blir så stor at de kan leke sammen..blir spennende å se..i tillegg har det ikke vært noe sjalusi,siden storesøster ikke var mer enn 1,5 år da han ble født:-) M er født 15.12.,så da er det bare 5 dager mellom dem ser jeg:-D
Hvordan er formen din da?:)
bærerpånr1 skrev:
junijente2010 skrev:
mrs_mamma
Ja,jeg gleder meg til lillebror blir så stor at de kan leke sammen..blir spennende å se..i tillegg har det ikke vært noe sjalusi,siden storesøster ikke var mer enn 1,5 år da han ble født:-) M er født 15.12.,så da er det bare 5 dager mellom dem ser jeg:-D
Den første tiden var sikkert veldig tung, eller? Jeg kjenner jeg gruver meg til akkurat det, men får satse på at det går bra :))
Formen er så som så, er kvalm å trett :/ Var ikke kvalm sist, så er uvant, håper det går fort over, ellers så kjenner jeg at det arbeides nede i magen :)) Glder meg MASSE til å kjenne spark, noe som er leeeenge til :)
junijente2010 skrev:
bærerpånr1 skrev:
junijente2010 skrev:
mrs_mamma
Den første tiden var sikkert veldig tung, eller? Jeg kjenner jeg gruver meg til akkurat det, men får satse på at det går bra :))
Formen er så som så, er kvalm å trett :/ Var ikke kvalm sist, så er uvant, håper det går fort over, ellers så kjenner jeg at det arbeides nede i magen :)) Glder meg MASSE til å kjenne spark, noe som er leeeenge til :)
Jeg hadde "gruet" meg veldig til den første tiden..men det gikk overraskende bra..vi ble jo innlagt på sykehus i 5 uker,så mistet jo mye av den første tiden hjemme..men du får fort rutiner på ting og den lille sover jo så mye den første tiden..jeg har begge hjemme nå,men snuppa begynner to dager i barnehagen i august..:-)
kjenner faktisk jeg er litt misunnelig på deg..selv om jeg føler meg veldig ferdig akkurat nå;-)
håper formen din snart blir bedre:-)
mrs_mamma skrev:
mrs_mamma
Jeg har termin ca 19. januar :)