Gravid??

oktelleve

Blir kjent med forumet

Ikke jeg altså, men er du? Bare nysgjerrig her jeg ligger strekk ut på sofaen ;)

Her skal vi ikke ha flere unger, to vanskelige svangerskap + dramatiske fødsler resulterte i 2 flotte gutter som er nå 7måneder og 26 måneder. Det holder, jeg er fornøyd ;)

Yes, I am :)
Det er også 3 andre her inne som er det tror jeg :)
Her holder det også med 2... I massevis....Hehe
Hørtes deilig og ligge rett ut på sofaen ;)

Gratulere så masse :) Travle tider i vente, men gu så gøy de små får det når de vokser opp :)

Vi venter en til. Termin satt til 3 desember. lillemor blei jo født 22 september så det blir 14 mnd ca mellom de;) gleder oss masse <3>

oktelleve skrev:
Gratulere så masse :) Travle tider i vente, men gu så gøy de små får det når de vokser opp :)

Takk:) Ja, men gleder meg utrolig til å bli ferdig med dette sv.skapet..Har vært sykt mye hardere, og vært mye kvalm i forhold til forrige gang :(Kos deg med de søte små:)

Ikke jeg, har nok no:-) En på 15 år,en på 11 år,snuppa på 21 mnd og lille gull på 8 mnd:-)

Ikke flere her nei. Litt desverre og litt greit.
Hatt litt tunge år med barnelagegreiene og veldig glad for de to vi har fått beholde og jeg har bare to armer så det blir uansett bare to tette. Mer makter jeg virkelig ikke ;-)

Her begynner vi prøvingen på nr 2 på nyåret:) Så håper på 2-2,5 år mellom gullet og ny baby.

Back
Topp