Gravid!

AneL

Betatt av forumet
Da har jeg tatt to tester med tilsammen fire streker! Helt utrolig! Trodde ikke jeg var gravid fordi jeg testet negativt på eggløsningstester i romjula. Men det var ikke så rart for da var jeg nok allerede gravid. Det betyr altså at jeg mest sansynlig er åtte uker på vei. Jeg trodde jeg fikk mensen midt i desember, men det var nok ikke det det var.... Veldig sprø situasjo og en helt utrolig gledelig overraskelse! Skal til legen i morgen for å finne ut hvor stort fosteret er. Men det er nok åtte uker og unnfanget 1. desember! Jeg føler at jeg svever fem meter over bakken nå! [:)]

velkommen inn til oss[:D][:D] gratulerer ssåååååå masse til deg[:D][:D]

Velkommen hit og gratulerer!!!

Tusen takk! Føler meg litt smårar som ikke har fått det med meg, men jeg turte ikke å håpe på det. Dessuten var jeg jo sikker på at det var mansen til tross for en meget stusselig blødning! Men innerst inne hadde jeg jo et håp, så nå hadde jeg gått noen dager over forventet mens.... Hipp hurra! Og GRATULERER masse til dere også! [;)]

Grattis...... [:D]

gratulerer så masse.... forstår godt at du er happy nå....[:D]

gratullerer med spiren og lykke til videre :)

Gratulerer så mye [:D][:D][:D]

Vellkommen så mye og GRATULERER!! [:D]

jeg merket det da jg var 5 uker på vei. så du kan være tidligere også[;)] gratulerer og lykke til videre[:D]

Gratulerer så mye!
Blir spennende på legekontoret i morgen!!!
Lykke til!

[:D][:D] Gratulere så masse........ lykke til videre....

Gratulerer så masse!!

Lykke til videre!

Gratulerer så masse. Kjempe artig da

Gratulerer så masse. Du har mye spennende i vente[:D].

Grattis[:)]

Gratulerer kjemmpe masse[:)]

Vært hos legen. Er 8 uker på vei. Helt utrolig! Nå har jeg tatt opp strikkingen igjen. Har ikke strikket på 14 år...

Back
Topp