Gravid?

Guest
Hei!
Ble gravid med ivf og fødte en datter med keisersnitt for 14,5 mnd siden. Hadde morsmelk til henne i 6,5 mnd med økende mengde morsmelkerstatning i tillegg mot slutten. Omtrent samtidig som jeg ikke hadde mer morsmelk fikk jeg tilbake menstruasjonen. Forsøker nå å bli gravid igjen. Har trodd at jeg var gravid da jeg har hatt noe plager med kvalme som ved siste svangerskap. Fikk menstruasjon, men hadde ikke like mye blødning som vanlig. Den startet som vanlig de to første dagene, men videre kom det en del mindre mengde, og den varte like lenge som en vanlig mens. Har fortsatt litt kvalme av og til, men ikke like intenst som da jeg var gravid med datteren min. Samtidig kjenner jeg av og til litt ubehag i nedre del av magen. Oppdaget for et par uker siden at det kom noen dråper gulhvit væske fra brystene mine. Dette har bare fortsatt, jeg kan flere ganger daglig klemme ut litt væske fra brystene mine. Hva tror du dette kan være? Kan jeg være gravid selv om jeg har hatt blødning? Håper å være gravid, men jeg tør liksom ikke å ta en graviditetstest. Er redd for skuffelsen om jeg ikke er gravid. Tror vel egentlig ikke at jeg er gravid da jeg er over 40 år og forsøkte i 2,5 år før vi til slutt lyktes med ivf. Men hva kan denne væsken fra brystene være ellers? Det er jo nesten 8 mnd siden jeg ga datteren min morsmelk! På forhånd takk for svar.
 
Back
Topp