Gravid?

*Undercovernick*

Andre møte med forumet
Heisann damer! Lurer på om jeg kan være gravid.. Skulle hatt mensen mandag/tirsdag. Tok test på tirsdag og den var negativ.. Venter og venter.. Har vært inne her et par ganger nå og lusket litt på dere - håper jeg får mulighet til å dele de neste månedene sammen med dere :) Dere virker som en koselig gjeng <3 har hatt en følelse i kroppen på at det er en liten spire i magen, men har også hatt mensensmerter :( blir gal av å ikke vite! mensensmerter - kvalme - en rar liten trykkende følelse nederst i magen - vond rygg og bryster. kanskje jeg bare innbiller meg alt sammen! hvis jeg er så heldig å være gravid er termin 28 29 september. *krysser fingrene og håper så hardt jeg kan*! fra før har jeg verdens beste jente (helt objektivt sett selvfølgelig ;)) som blir 2 år neste måned! hvor hvor tidlig testet dere positivt?>

er mange ganger testene viser neg, og en blodprøve vil vise pos. her fikk jeg pos dagen før jeg ventet mensen. skal krysse alt for deg:)

ventermitt4 barn skrev:
er mange ganger testene viser neg, og en blodprøve vil vise pos. her fikk jeg pos dagen før jeg ventet mensen. skal krysse alt for deg:)

Takk :)! Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Enten kommer mensen eller får jeg en positiv test snart jeg også!

jeg fikk ikke positiv test før ca 4 dager etter at jeg ventet mensen, og da hadde jeg symptomer som menssmerter og vonde bryster så det er vel fult mulig at testene blir positiv om et par dager! Jeg testet negativt 24.12 og positivt 27.12 :-)

Hei!:)
Jeg går å å venter i spenning! Skal ha mens den 21, tok en gravittest i morrest med den var neg:( men var jo kansje litt tilig for meg å teste da:)

har også menssnmurringer å press nederst i livmoren.. men kjenner ingen ting i brystene:/

Håper så inderlig jeg er gravid! Har ne liten gutt som fyller 2 år i juni:)

Skal krysse fingrer og tær for deg å!:)

Marian87 skrev:
jeg fikk ikke positiv test før ca 4 dager etter at jeg ventet mensen, og da hadde jeg symptomer som menssmerter og vonde bryster så det er vel fult mulig at testene blir positiv om et par dager! Jeg testet negativt 24.12 og positivt 27.12 :-)

Nå ble jeg litt mer positiv til at dette kanskje går rett vei! :)

marihewn skrev:
Hei!:)
Jeg går å å venter i spenning! Skal ha mens den 21, tok en gravittest i morrest med den var neg:( men var jo kansje litt tilig for meg å teste da:)

har også menssnmurringer å press nederst i livmoren.. men kjenner ingen ting i brystene:/

Håper så inderlig jeg er gravid! Har ne liten gutt som fyller 2 år i juni:)

Skal krysse fingrer og tær for deg å!:)

Takk! Krysser fingre og tær for deg og!!! :)

Jeg "ventet" mens den 14. men følte på meg at jeg kunne være gravid, så jeg testet den 13. og den var svakt positiv. dro til apoteket dagen etter og kjøpte en digital test for å være sikker, og den slo ut som positiv og 1-2 uker siden befruktning. Er nok veldig individuelt hvor raskt man tester positivt, men hcg nivået stiger raskt om du er gravid, så ta en test igjen om et par dager  krysser fingre for deg!

Krysser fingerene for deg

Takk jenter, men ser ikke bra ut desverre :( Tok en test nettopp og den var fremdeles negativ (var ikke morgen urin og hadde vært på do 1 time tidligere, men uansett burde det jo vise nå tenker jeg). Klarer ikke helt slippe taket før mensen kommer :(

Back
Topp