gravid :)

knertnr2påvei

Glad i forumet
hei!
har ikke vært aktiv her siden 2010 eller noe, men nå er jeg gravid igjen med termin 1.juli :)

er det mange flere her som skal ha barn rundt samme tida?
kan tenke meg at det er mange som har fått barn siden februar 2010 iallefall! :) hvordan føles det egentlig? tenker litt på den derre klassiske "hva om jeg ikke kan bli like glad i en baby til" greia... det går nok bra da! ;)
 
Gratulerer så mye med en liten på vei :)
 

Gratulerer så mye med lillebror eller lillesøster på vei:)

Jeg er selv gravid igjen, med termin 1.mai. Så vet ikke så mye om det du spør ;) Gleder meg i alle fall masse til å bli 2 barnsmor :)

 
Gratulerer så mye   jeg er gravid igjen  med foreløpig termin 30.april .. men dette er jo min andre etter 2010
 
oki en hel haug med gravide her da skjønner jeg hehe! :)
 
Gratulerer! 

Jeg har termin 23.juni! 
 
Gratulerer! Så spennende:))

Jeg er definitivt ikke gravid og har ingen planer om å bli det heller, men det er sååå gøy å heie dere andre frem:))
 


mariannnilsen skrev:
Gratulerer så mye   jeg er gravid igjen  med foreløpig termin 30.april .. men dette er jo min andre etter 2010


oh lord, du har virkelig stått på! gratulerer 
 
Jeg har termin 23 juli:)
 


nemoen skrev:
Jeg har termin 23 juli:)



så gøy, da er vi på samme forum da :)
 
Ser sånn ut ja:) ikkje vert så veldig aktiv enda siden jeg mistet i 9 uke... Skulle hatt i mai egentlig:(
 


knertpåvei skrev:


nemoen skrev:
Jeg har termin 23 juli:)



så gøy, da er vi på samme forum da :)

Vi tre er på samme forum, jeg har også termin 1. juli. :)
Wuuhuuu. :)
 
Da er vi fire;)
 


1frafør+1påvei=2gullunger skrev:


knertpåvei skrev:


nemoen skrev:
Jeg har termin 23 juli:)



så gøy, da er vi på samme forum da :)

Vi tre er på samme forum, jeg har også termin 1. juli. :)
Wuuhuuu. :)



Da er vi 4;)
 
Gratulere

Vil bare si at å få et barn til er fantastisk! Tenkte som deg, hvordan i all verden jeg kunne elske et nytt barn like mye. Nr. to her var heller ikke planlagt og det kom som et lite sjokk, og det gjorde denne bekymringen enda større.  Men hjertet bare vokser detemoticon Ble ganske tett mellom mine da, halvannet år, og man har å henge fingrene i og får noen praktiske utfordringer men guuuu så verdt det!!!
 
Back
Topp