GRAVID

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Jeg har blitt gravid igjen!!! Alle gode ting er tre! Jeg trenger ikke festestøv men sittskikkeligfastimagenstøv ann mas! Dere søm har født trenger ikke det lengre! PLIIIIIIIIIZ

Gratulerer!!!! Alle gode ting er tre, skriver du. Betyr det at du har mistet to ganger tidligere? Isåfall er vi i samme båt. Jeg mistet for 2. gang i desember. Da unner jeg deg denne graviditeten av hele mitt hjerte! Oversender herved MASSE sittskikkeligfastimagen-støv! :-) Kan jeg spørre når du hadde din siste sa?

jeg hadde en sa i slutten av nov og en i beg av okt.

Gratulerer så mye her også, bæibi[:)]

Dere fortjener å lykkes nå[;)]

Klem[:)]

Grattis.
Håper at det lykkes for dere...... [:D]

Gratulerer så mye her også, bæibi

Dere fortjener å lykkes nå

Klem
Kjempemorro[:D][:D]Nå fortjener dere å lykkes[:D]Stor lykkeklem fra Laila76.

GRATULERER BÆIBI!! [:D]

Det var moro å høre! Håper virkelig det går bra denne gangen her!!

å for en fin start på det nye året[:D]

Gratulerer så mye! Håper du får god oppfølging av helsevesnet nå, og at spiren klorer seg fast i ni måneder! Lykke til![:D]

Takk alle sammen! Er veldig uvirkelig ennå, en skikkelig inni/utenfor meg selv opplevelse

ååååååå gratulerer så mye bæibi[:D]
Så gøy da! nei,du har rett i at det er litt vanskelig å gå opp for en at en faktisk er gravid,men den følelsen kommer nok når magen begynner å strutte[;)]

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan få ALT mitt "sittskikkeligfastimagenstøv" - jeg vil ha ungen ut nå så vi får være med på barnedåpen til niesa mi[;)]

Gratulerer sååå masse igjen, kjempegøy!!!
Denne gangen skal det gå bra, unner deg det[:)]

Klem

GRATULERER!!![:D][:D]
så gøy!!!

ååå så moro,gratulerer så mye![:D]

Gratulerer så kjempemye!!!! denne gangen skal det gå bra vettu!! [:D] ....som du selv sa: alle gode ting er tre!!!

bra at det klaffa ganske fort igjen...
å denne gangen så skal den være der i 9 mnd[:D]
den har ikke noe valg...

Gratulerer så mye[:D]

Back
Topp