katrinev Glad i forumet 10 Des 2005 #1 jippi jeg testet positivt dan 8.12... hadde ikm den 6.12... morro... lykke til alle sammen.. håper jeg ser dere inne på svangerskaps forumet...
jippi jeg testet positivt dan 8.12... hadde ikm den 6.12... morro... lykke til alle sammen.. håper jeg ser dere inne på svangerskaps forumet...
tuzza Betatt av forumet 10 Des 2005 #4 gratulere til deg. håper jeg også kan få en så fin julegave... jeg venter mens den 22 des. vi prates vel inne på barnimagen.... [;)]
gratulere til deg. håper jeg også kan få en så fin julegave... jeg venter mens den 22 des. vi prates vel inne på barnimagen.... [;)]
Mamman til Carina Glad i forumet 10 Des 2005 #6 Gratulerer så mye ble en fin julegave dette ja.. Håper jeg å får en så fin julegave Lykke til klem fra lille meg
Gratulerer så mye ble en fin julegave dette ja.. Håper jeg å får en så fin julegave Lykke til klem fra lille meg
M monicabebe Forumet er livet 10 Des 2005 #13 Gratulerer Katrine!! Super julegave du har fått da! Ønsker deg masse lykke til med graviditeten! Klem, M
Gratulerer Katrine!! Super julegave du har fått da! Ønsker deg masse lykke til med graviditeten! Klem, M