Twilight Forumet er livet 11 Nov 2010 #1 Hei jenter etter 12 mnd med prøving ble det endelig positiv test[:D] har termin rundt 16. juli hehe datteren min ble født 17. juli[:D] Er i lykkerus [;)][;)] men samtidig bekymret for å miste, skal på tidlig ul 2. desember[;)]
Hei jenter etter 12 mnd med prøving ble det endelig positiv test[:D] har termin rundt 16. juli hehe datteren min ble født 17. juli[:D] Er i lykkerus [;)][;)] men samtidig bekymret for å miste, skal på tidlig ul 2. desember[;)]
orkide 04 og 07 Elsker forumet 11 Nov 2010 #2 Gratulerer; så koselig! [:)] Jeg er gravid jeg også, tror jeg har termin i juni engang[:)]
Twilight Forumet er livet 14 Nov 2010 #5 ORIGINAL: orkide 04 og 07 Gratulerer; så koselig! [:)] Jeg er gravid jeg også, tror jeg har termin i juni engang[:)] Gratulerer[:D][:D]
ORIGINAL: orkide 04 og 07 Gratulerer; så koselig! [:)] Jeg er gravid jeg også, tror jeg har termin i juni engang[:)] Gratulerer[:D][:D]
Sisken Gift med forumet 17 Nov 2010 #6 Gratulere[:D][:D][:D] såååå koselig og fortjent etter en lang prøvetid[:D][:D][:D] Lykke til[:D][:D]
L Lillehund SMILE Januarskatter 2015 24 Nov 2010 #8 her er det termin nå den 16 desember :) Fått nytt nick siden eg har innpå her: var Juliie før ;)
shannon Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP Augustlykke 2015 4 Des 2010 #9 Gratulerer så mye med ny juli-spire[:)] Hvordan gikk det på UL?[:)]