Gravid!!

trollefamilen89

Flørter med forumet
Velger enda å være anonym så godt som jeg kan siden bare svigermor og svigerfar vet det.
Men kan si så mye som at jeg har en sønn som ble født 30.01.09 så blir 2 år mellom dem.

Men graviditeten var ikke planlagt så menstrasjonen har vært veldig uregelmessig siden jeg har prøvd noen prevengsjon, så termin er veldig usikker enda, men ifølge kalkulatoren her så er den 17. Januar 2011.

Gruer meg til å bli tobarns mamma så er fint å ha noen å kunne snakke med:)

Gratulerer så masse og velkommen til oss[:)] Så spennende og så blir det akkurat to år mellom barna dine[:)] Hva er det du gruer deg til?[:)] Håper du vil trives sammen med oss her inne og det er bare til å spør hvis det er ting du lurer på[:)] Her er det fantastiske snupper som jeg allerede har fått super god hjelp av[:)][:)]

Gratulerer og velkommen!! [:D][:D]

Dere er super!!
Vet egentlig ikke hva jeg gruer meg til. Blir en ung tobarnsmor. Er 20 år nu så er 21 år når nestemann kommer. Kanskje tidlig, men er veldig voksen av meg. Har fast jobb som miljøarbeider. Har samboer å på 1 årsdagen til gutten vårres hadde vi vært i lag i 4 år så han er ordntlig kjærlighetsbarn:)
Kjenner at følelsene svinger veldig. I går gråt jeg fordi jeg ikke viste hvordan dette skulle gå å idag når jeg sitter å leser her så går det bra:)
Kanskje bare hormonene?

Velkommen til oss. Og gratulerer med spire i magen [:D][:D][:D]

Ja, skjønner hva du mener[:)] Men vi kan vri det til det positive og det er at du blir tidlig ferdig med svangerskap og små barn og så kan du og din kjære nyte tiden sammen når barna har vokst opp[:)] Og det høres ut som dere er godt etablerte og at alt ligger til rette så dette kommer til å gå KJEMPE FINT[:)]

Hehe... og hormonene kan nok allerede spille deg et puss[;)][:)] Men tror mest det er for at vi er så kjekke her inne[8D][:D]

Gratulerer med spire!![:D][:D]

trives allerede her inne[:)]
Nu må jeg bare kære meg hvordan jeg lager meg sånne finne prfiler som dere har:))

Tusen takk alle sammen:D supert med masse støtte:D

Grattis[:D]

Velkommen hit til oss [:D] Godt du allerede har funnet deg til rette.
Og gratulerer så mye!

Gratulerer så masse og velkommen hit[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp