Gravid......

Dorothy

Andre møte med forumet
Halloen......
Har tatt 3 positive tester, Og må vel bare Innse at Jeg er gravid, Det er litt blandete følelse her, Er ganske redd, Både for prøver, Og for fødselen. Men det har joh kjempelyst på et barn.
Ska få meg time for og sjekke alt, Men har regnet ut har at er ca litt over 6 uker på vei.
Har tatt en abort en gang før, På grunn av at faren var en slask, Og på grunn av fødsles angst.
Men denne gangen er situasjonen en annen, Jeg er forlovet, Og han ble kjempeglad, Og har lyst på barn.
Formen er ganske god men en del brekninger, Og er ganske overfølsom på greier, Og kan fort brekke meg av noe.
Og har svært vondt I brystene.
Jeg kommer vel sikkert til og være her en del, Såh er er en liten presentasjon: Jeg er 22 år, Bor på en plass I Vesterålen som heter Stokmarknes, Men er fra en plass som heter Sortland, Er forlovet med min kjære som er 34 år.
Og som sagt såh GRUER Jeg meg en del til det som skal komme med graviditeten, Men gleder meg joh litt også..... [:D]

heihei å velkommen hit![:D]
så utrolig koselig med en liten spire da[:)] er en utrolig opplevelse å være gravid,mange nye opplevelser som skjer hver dag(på både på godt og vondt da,hehe[8D]).
så fint at dere begge har lyst på barn,det blir jo kjempegøy d[:)] så dette er din først altså,er min første oxo,og er kjempespent!!!er jo helt normalt å grue seg litt til fødselen å slikt...det er du IKKE alene om[;)]

Okey.....
Thanx for det...... [;)]
Lurer på hvordan Jeg kan få en sånn linje med farger og slikt som viser når fødselen skal være og slikt....... :-D

Hei Dorothy!
Gratulerer med spire i magen!!![:)] Gruer meg til fødselen jeg og, men det går vel fint med oss som de fleste andre...[:)]

Får å få sånn linje nederst, så klikker du bare på noen andre sin linje, og så kommer du inn på en side med slike "tickere" som de kaller dem... Og så klikker du på dem som er til graviditet, og finner den du vil ha. Husk å skrive hvilken dato du regner med er termin. Så kommer det tre ruter opp med adresser i, du klikker den som begynner på url (var slik på min i alle fall - har ikke prøvd de andre) Kopier denne adr til signaturvinduet på profilen din (gå inn på "min profil"), og trykker på "vil alltid signatur", og så skal det funke... Står mer om det på testforumet....

Gratulerer Dorothy! [:D]

Gratulerer så mye[:)][:)][:)]

Hei og velkommen hit!!
Gratulerer så mye med den lille spiren.....og lykke til i svangerskapet!!!

Gratulerer!!!

Gratulerer med graviditeten, og velkommen hit. Tror du kommer til å trives her!

M

Okey....
Thanx til alle dere...... [;)]
Jeg lurer på en greie, Når Jeg går på endre Min Profil, Kommer kun dette opp der: Ditt brukernavn eller epost er allerede brukt, vennligst prøv igjen,
Gjør Jeg noe feil der.... ?????? [8|] [:D]

Velkommen hit!
Og gratulerer med spiren i magen[:D][:D]
Lykke til

hei, hei...velkommen hit!å gratulerer med spiren....jeg vet ikke så mye om akkurat det du spurte om , men har hørt fler som har fått opp akkurat det ja.....du gjør vel ikke noe "feil"...men du kan vel prøve å endre litt på brukernavnet ditt kansje...legge til et strek eller en stjerne eller et tall eller noe.....verd et forsøk!

Venter også min første, har vært litt bekymret...men mannen min er flink til å roe meg ned:)

Du har en spennende tid foran deg og jeg ønsker deg lykke til..
Tror det er naturlig å være litt redd, men det er utrolig hva man klarer når man står midt oppi det..tror du kommer til å klare det med glans:)

LYKKE TIL!!!!

det er skremmende, derfor pleier jeg å si at det er godt å ha 9-10 mnd på seg for da er man bedre forbredt [:)]
gratulere så mye, nyt tiden som gravid

ja,nyt tiden[:)]

Gratulerer.. Tror det der kommer til å gå kjempe bra! Det er hjelp å få for angsten, send meg omså en PM om du trenger noen å snakke med.. Klem fra Linda..

hei
gratlerer så mye. kjempe spenndende dette her.

klemz[:)]

Gratulerer med magen [:D]
Jeg venter også min første, skjønner godt at du er litt nervøs. Det er mye som skal skje på kort tid, men dette klarer vi helt fint!

Back
Topp