Gravid?

Jeg tror tror det er best å vente til du skulle hatt mensen, eller kanskje aller helst noen dager lenger enn det også!!

Lykke til!!

M

Jepp, er oktoberprøver. Er i 1 pp, så det er veldig spennende. Men har ikke peiling på min egen syklus, den er ute av kontroll etter pilleslutt, så jeg venter fortsatt på mensen(eller vil jo ikke at den skal komme da). Testa negativt på fredag, og er nå på dag 33 uten mens. Må bare å vente å se hva som skjer framover!

Krysser fingrene for deg da Markblomst. Håper det har klaffet for dere!

M

Håper du tester positivt! Det er en spennende tid..ønsker deg lykke til.
Har du barn ifra før? Vi er førstegangsprøvende, så ønsker oss virkelig et kjærlighetsbarn.

Vi er også førstegangsprøvende. Utrolig spennende altså. Gleder meg skikkelig til å være gravid! Og det blir moro å bli mamma!!!

Vi prøver å holde prøvinga hemmelig, så i går debuterte jeg "lure-fylla" med en flaske alkoholfri vin på fest. Veldig moro egentlig. Vil ikke drikke noe særlig i prøveperioden, men ønsker heller ikke å fortelle til alle at vi prøver. Må si jeg hadde det litt moro i går!
Hehehe, ingen skjønte noe!!

Lykke til da Markblomsten..fint nick forresten!

M

Kan jeg få spørre hvor gamle dere er?
Ja, jeg er helt enig. Er ikke nødvendig å fortelle hele omgangskretsen at vi prøver. Vi har heller ikke fortalt det til noen, det vil vi vente med til det jeg faktisk er blitt gravid. Men det er ikke alltid like lett å ha en unnskyldning til å ikke drikke på fest.. Foreløpig har jeg meldt meg som sjåfør, eller sagt jeg skal ha tidlig vakt på jobben. Men ideen din om alkoholfri fylla var ikke dumt. Kjøper du alkoholdfri vin på polet da?

jeg er 27, mannen er 28. Ja , kjøpte alkoholfritt på Polet. Det er jo ikke så ofte at jeg MÅ drikke, men det er noen sammenhenger folk hadde begynt å lure hvis jeg ikke gjorde det. Har jo ikke akkurat spytta i glasset før.

Måtte ødelgge etiketten på vinen, sånn at man ikke kunne se at den var alkoholfri. Har fått tips om å si at man har drukket litt av vinen hjemme, for da kan man helle den over på en vanlig vinflaske. Eller kommer jeg nok til å fake en og annen infeskjon etterhvert, sånn at jeg "liksom" går på antibiotika.

Vil gjerne fortelle som en overraskelse når graviditeten er et faktum. Håper vi ikke må prøve så lenge, for da er det kanskje ikke så lett etterhvert!

M

Tusen takk...sender den hilsenen i retur!

Har tro på denne måneden. Veldig mange har testet positivt i løpet av oktober, og jeg føler at november også blir en sånn måned!

Lykkeklem fra M

Ja, krysser fingrene for begge to!
Er første gang vi prøver, så jeg har ikke testet enda. Får vente i ca. 2 uker til, da jeg venter tante rød... håper virkelig ikke at hun dukker opp..

Du kan teste den dagen du har IKM

Back
Topp