Gravid-yoga?

Lykkedrøm

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Maisløyfene 2024
Hei! :greet025

Har lyst til å prøve gravid-yoga i dette svangerskapet da jeg tror det vil hjelpe på kroppen generelt og kanskje forebygge bekkensmerter. Men ønsker i utgangspunktet online timer hvor man kan se de når man ønsker selv. :) Er det det noen som har prøvd det? Og hvilken nettside anbefaler dere? Er visst et hav av forskjellige. :smiley-bounce012

Ikke prøvd selv. Men vet det finnes i apper og lignende og, som man kan betale for :) Har prøvd lignende med vanlig trening, da får man ferdig innspilte økter og veiledning blant annet, og kan tilpasse i forhold hvor lenge man ønsker timen skal vare osv.

Har ikke prøvd, men har også lyst til å prøve! Kan tenke meg at det finnes masse gratis på YouTube :computer012

Gikk på kurs sist, og det var veldig ålreit. Var deilig å komme seg litt ut av huset også. Men fikk bare gått på 7 av 10, for det ble ny corona-stenging. De siste gikk digitalt, det var ikke noe for meg. Har ønsket meg gavekort på kurs til jul, så får vi se.

Jeg har prøvd ut litt gravid-yoga, men mest gravid-pilates! Det er som en type kombinasjon av stretching og styrketrening, og har vært helt supert for helsa mi! ☺️ Det anbefales! Søker det opp på youtube og kjører det flere dager i uken! De har mange fine videoer for yoga også!

Back
Topp