Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tenker å melde meg på gravid yoga. Jeg har aldri drevet med yoga tidligere, så jeg vet ikke heeeeelt hva jeg går til. Men tenker det er en fin arena å møte og bli kjent med andre gravide.
Er det noen her som har prøvd gravid yoga før eller evt. har tenkt å teste det ut?
Har gått på et kurs som er ferdig nå, eller dvs det er en gang til der man kan ta med partner. Synes det var både sosialt og avslappende. Anbefales! Tenker å melde meg på et nytt kurs nå Jeg hadde aldri vært på yoga før og det gikk helt fint
Jeg går på det og syns det er veldig bra hjelper for å holde ryggen i sjakk! Er mange der som aldri har gått på yoga før, og virker som de klarer det akkurat like fint som de som har gått før
Jeg har trent yoga i mange år og gått på gravidyoga i begge svangerskapene. Det er en ganske rolig form for yoga (særlig i 3. trimester), så ikke regn med å bli veldig svett eller støl, men du får styrket områder av kroppen som belastes ekstra i svangerskapet og /eller under fødselen, trent bekkenbunnsmuskulaturen, lærer avspenningsteknikker, myket opp ømme muskler osv. Siste gangen er det gjerne en fødselsforberedende time der man kan ha med partner, der man lærer forskjellige fødestillinger, ting partneren kan gjøre for å lindre smerter, massasje mm. Anbefaler deg å prøve Litt fint å møte andre gravide også - i hvert fall hvis du ikke har mange venninner som er gravide samtidig med deg.