Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har selv ikke prøvd det, men begynner på gravidyoga neste uke. Verdt å prøve tenker jeg, og så er det kanskje en fin måte å møte andre gravide
Har alltid trodd at yoga var veldig kjedelig og ikke helt meg, men pga ryggproblemer gikk jeg et par kurs med yoga spesielt rettet mot folk med ryggproblemer. Det gjorde underverker for ryggen min, og jeg synes det er veldig deilig med et lite pust i hverdagen![]()
ooh da må du si ifra og fortelle hvordan gravid yoga erjeg syns også vanlig yoga høres kjempe kjedelig ut
![]()
Jeg hadde stor effekt at yoga under fødselen, så vil absolutt anbefale det. Brukte pusten (pusteøvelser lært på yogaen) og mentaltrening som eneste smertelindring under fødselen.
Nå har jeg vært en gang på yogaen, Thaliz. Må innrømme at jeg er litt skuffet, følte det var lite fokus på graviditet. Hun som hadde kurset har tidligere bare undervist i medisinsk yoga, aldri gravidyoga, så kommer nok litt an på hvilken instruktør du har. Jeg føler iallefall jeg kunne gått på et hvilket som helst rolig yogakurs. Men kommer til å fortsette, kanskje det blir bedre etterhvert. Men jeg har bestilt denne DVDen som så veldig bra ut, med mye fokus på selve fødselen, så gleder meg til å prøve den![]()
http://justmind.nu/helse-og-fitness/gravid-yoga#description
Jeg bestilte det pakketilbudet som står nederst på siden, med både gravidyoga og barselyoga![]()