Gravid vitaminert

En tråd i 'Juli 2016' startet av avelina, 1 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. avelina Flørter med forumet

Hvilken vitaminer tar dere? Noen som vet om denne pakken inneholder så mye folsyre vi er anbefalt å ta? Dekker denne alt? Må på apoteket å kjøpe i morgen!! ImageUploadedByBV Forum1446400326.848993.jpg

2. Duffy15 Flørter med forumet

Jeg bruker den. Folsyre 400 mcg.

3. Duffy15 Flørter med forumet

4. Lillekoala Flørter med forumet

Jeg bruker også den lifeline gravid....det er folat i den....ellers har nycoplus også en for gravid...

5. Girl1990 Glad i forumet

Jeg tar nycoplus folsyre og tran :) bruker ikke penger på gravid eske fra apoteket den koster så mye penger og varer kun 4 uker :)

6. Mozzarella Elsker forumet

Jeg tok de der tidligere. De er svindyre og varer som de sier kun i 1 mnd. I tillegg er den folsyre-pilla SVÆR med ru overflate! Det går liksom greit i starten, men etterhvert klarte jeg ikke å få det ned en gang. Hehe. Har kjøpt omega 3 og folsyre i hver sin boks nå :)

7. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Tar en multivitaminer med folsyre (400ug).

• Enig Enig x 1
  8. Lenateacup Flørter med forumet

Jeg tar den også, fra før jeg ble gravid, så nå er jeg fri. Tenker å kjøpe en ny imorgen. :) 400 milligram er vel det man skal ha ja :)

9. avelina Flørter med forumet

Er dette en pille eller flere piller?

10. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

En.

11. Symaskin Gift med forumet Maiblomstene 2017

Jeg tar folat (400), C, E, Sink, Selen, jern.

12. MarthaiFarta8 nye tider♥

Fått beskjed forrige graviditet at mye av de pakkene til gravide er for å tjene penger. De anbefaler vel folat og omega3 :)

13. Mayamoren Elsker forumet Julimammaer 2016

Omega 3, folat og vitaminbjørner(siste fordi de er så innmari gode:))

14. Bkno6759810 Første møte med forumet

Del denne siden