Gravid ,, venter juni barn =)

Anette_83

Andre møte med forumet
Jeg/ vi fant ut at jeg var gravid for en uke siden, er ca 5 uker på vei så det er ganske tidlig enda.
Har en MA bak oss i februar, kom til uke 11 så vi er ganske små nervøse. Håper at det går bra denne gangen.
Jeg har begynt å få lyserød ut flod,,noe murringer i magen !! , Er det noen her som har erfaringer med det.?
Er redd for og miste igjen.
Skal til legen til fredag for og ta ny blodprøve for og se om hcg har steget .. Å det håper vi på selvfølgelig. 
Lille spiren er veldig ønsket.
Kanskje vi tør og glede oss mere etter fredagen =)

Skjønner godt du er nervøs! Har selv opplevd å miste 2 ganger nå, dette er 3.graviditet men enda ingen små i huset.. Har hatt mye murringer i magen fra ca 2-3 dager før testen ble positiv, så 3 uker nå. Har stikkninger, ubehag og murringer. Er visst ganske vanlig. Om det bare er litt rosa utflod, så er det nok ikke så farlig. Men skjønner du er stressa.. Jeg er stressa og jeg har ikke sett snurten av blod til nå. Håper inderlig på det beste for dere! Og at du forblir her inne på juni 2013:)

Håper vi begge får det vi ønsker oss til jul =) 
Skal krysse fingrende for deg =)

Heisann, gratulerer med spire :D

Det er veldig vanelig å ha murringer å strekninger tidlig, å slimhinnene våres er jo veldig skjøre nå som vi er gravide, så en kan fort få en rift eller noe slik.

Men hvis du får mere smerter, å mens lignende blødning, da ville jeg nok tatt kontakt med legen.

Men mange har ufarlige blødninger /spotting i starten.

Skjønner du er stressa å redd. er det selv, mistet 3 ganger før. men født etter det.

Krysser fingre for at HCg har steget på fredag :D

Gratulerer med spire og velkommen :) Krysser fingrene for at spiren sitter for dere! Ikke hyggelig Med MA/SA ;(

lyserød utflod er ingenting å bekymre seg over. Men kommer det masse klart blod og du har sterke smerter som kommer og går, da er det ikke så heldig.
Krysser alle fingre for at det går bra denne gangen :)

Back
Topp