Gravid utenfor livmor?

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Da har jeg vært med legen å sjekket om jeg kan være gravid utenfor livmor. Har de siste dagene hatt skikkelig magekramper/magevondt kun på høyre side i perioder, og når jeg ikke har det, så er det som å ha sting/hold. Slet veeeeldig med den siden i forrige svangerskap også, men det var etter jeg ble skikkelig god og rund med en ordentlig aktiv baby :p Tok div prøver og GU (digger uplanlagte GU'er :D), men hun trodde ikke jeg var det, men kunne heller ikke si det 100% sikkert da det er altfor tidlig i svangerskapet til å fastslå det (4+6). Så her må en bare smøre seg med tålmodighet, og håpe på at det gir seg :)

Jeg også hadde stikkende vondt på bare ene siden. Var hos legen og ble henvist på UL. Men fikk ikke time Før neste uke. Men nå har jeg ikke vondt lenger, heldigvis.
Håper at det er helt ufarlig hos deg :)

Jeg også hadde stikkende vondt på bare ene siden. Var hos legen og ble henvist på UL. Men fikk ikke time Før neste uke. Men nå har jeg ikke vondt lenger, heldigvis.
Håper at det er helt ufarlig hos deg :)
Har ikke hatt noe vondt i dag jeg heller, så får håpe det har gått over. Hjelper nok å få sjekket det ut også så en ikke bekymrer seg unødig :) men så greit å få tatt ul da, også så fort:) Fikk bare beskjed om at jeg ble henvist om det fortsatte. Hvor langt på vei er du?

Ja jeg er veldig glad for å få ul. Jeg er 8 uker i dag :D
Så er jo faktisk noe å se også (håper jeg)
Det er nok høyst sannsynlig helt normale smerter, men det er jo ikke rart at man blir litt redd for at noe er feil.

Ja da får du se nurket + høre hjertelyd. Det blir stas da :) Om jeg ikke blir henvist videre og alt går bra så har jeg bestilt ul til 1 juli, da er jeg 11+2. Gleder meg til det :)
Dessuten er det gjerne slik når en først har fått for seg at noe kan være galt, så gnager det helt til en får sjekket det :D

Ja jeg gleder meg :D
Og blir godt å få bekreftet at alt er i orden (det er jo håpet)
Ja vanskelig å slippe den tanken.
Håper tiden går fort for deg frem til da. Det er det kjipt med dem første mnd, all venting. . . . :p

Back
Topp