Gravid utenfor livmor? Symptomer?

avelina

Flørter med forumet
Hva er symptomene på graviditet utenfor livmor? Jeg er SÅ vond i magen. Jeg er på ferie, men må nok oppsøke legevakt her. Blør ikke, men klarer nesten ikke gå fordi jeg er så vond i nedre del av magen. Venstre side.
 
Det eneste jeg veit er symptomer er smerte, så jeg ville definitivt tatt kontakt med lege snarest! Lykke til ♡
 
Jeg hadde smerter på venstre side som kom og gikk. Og en rar følelse i magen, akkurat som et slags trykk. Var ubehagelig med stramme bukser, vondt å sitte. Hadde blødninger også jeg da, og testen ble sent positiv. Ble oppdaget 6+3, operert samme dag. Ville nok ringt lege om du er redd for det, det kan fort bli dramatisk.
 
Uff, som jeg fryktet! Er i et land uten særlig god kommunikasjon... Hm! Prøver å komme meg på et sykehus idag!
 
Takk dere! Godt dere svarte, greit å høre med dere istedet for å begynne å søke på nettet uten noe god internettforbindelse! Tusen takk!!
 
Jeg hadde få graviditets symptomer, lave hcg nivåer, blødninger, luftsmerter i skuldrene og vondt på ene siden i magen. Dagen før jeg skulle på UL fikk jeg akuttesmerter i mager og ble innlagt på sykehus for oprasjon. Var mellom uke 6 og 7...
 
Uff, lykke til og god bedring!! Krysser fingrene for deg.
 
Back
Topp