Gravid uten mamma.

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Mistet min mor for 2 ar siden og merker at na hadde det hvert godt med en mor jeg kunne spurt om alt som skjer med kroppen min om det er normalt eller ikke.
Provde a snakke med min manns mor men hun hadde ikke hatt andre symptomer enn at hun mistet mensen og de som prover a oversette for henne skjonner ikke helt hva jeg vil sporre om heller.
min stemor er ei kjempe fin dame men vil vente med a fortelle henne det til jeg er i 2 trimester sa da er jeg liksom like langt.

Ikke alltid like lett a vere gravid for forste gang og ikke ha noen jeg kan sporre med unnak av dere her.

(skriver pa engelsk tastatur)

Bare å spørre meg iallfall om allt du vil. Kan se for meg at det må være utrolig tøft uten henne. Men dette er da andre gang for min del og ikke lenge siden sist så allt er ganske ferskt fortsatt ;-)

En klem til deg! Skjønne deg utrolig godt. Dette er mitt 3 svangerskap,så vist det er noe du lurer på må du bare sende meg en melding å spørre. Jeg svarer så godt jeg kan.

Du er velkommen til å spørre meg så mye du vil så skal jeg svare så godt jeg kan.

Tusen takk alle sammen, det hjelper fryktelig mye a vite at jeg har personer jeg kan sporre :)

Back
Topp