Gravid uten adhd medisin

payitforward

Andre møte med forumet
Flere som sliter nå som man er av adhd medisin? Er helt utslitt, tankekjøret går, får ikkegjort noe osv osv. Bruker aduanz til vanlig..
 
Jeg kjenner det tidvis, jeg er mer ukontrollert, verbalt impulsiv og tankespinnet tar fort overhånd..
Jeg har null tidsforståelse og sliter derfor litt med tempramanget og frustrasjonen.
Men, det har blitt bedre utover i svangerskapet tidligere, så håper jeg roer ned etterhvert igjen:angelic:

Jeg er kombinert. Ekstremt hyper og en hjerne som jobber 29timer i døgnet:rolleyes::sorry:
 
Jeg kjenner det tidvis, jeg er mer ukontrollert, verbalt impulsiv og tankespinnet tar fort overhånd..
Jeg har null tidsforståelse og sliter derfor litt med tempramanget og frustrasjonen.
Men, det har blitt bedre utover i svangerskapet tidligere, så håper jeg roer ned etterhvert igjen:angelic:

Jeg er kombinert. Ekstremt hyper og en hjerne som jobber 29timer i døgnet:rolleyes::sorry:
Får håpe det bedre seg for oss begge da ❤️
 
Sliter også med å få gjort ting, men tenker det er formen som holder meg tilbake også. Men det er vanskelig å strukturere hverdagen som student, og jeg sleit mye på hjemmeeksamen med å fokusere. Jeg sleit også mye før eksamen med å lese. Så skjønner frusterasjonen. Bruker selv Ritalin ellers.

Sliter faktisk med å skrive også, setningsoppbyggingen er grusom. Og det er litt dumt som norsk lærer.
 
Back
Topp