Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På slutten av mine 2 siste svangerskap målte jeg en meter fra rygg til magetuppHadde ikke vært fysisk mulig hos meg heller![]()
SignererHadde ikke gred å skjult det jeg iallefallmen enig med de over at mye av det må være fortrengelse!
Jeg tror at noen av de vet det, men de fortrenger hele graviditeten. Har veldig vanskelig for å forstå at det er mulig å gå gjennom et svangerskap uten å merke noenting før du er i fødsel.
Bilde blir tatt vekk snartVel, oppblåst?!
Vis vedlegget 15168
Og der var det 5 uker igjen18 uker med spying ga også en pekepinn i mitt tilfelle
Må være mye fortrengelse blant de som "ikke vet" ja.
Bilde blir tatt vekk snart
Men her er jeg og ble ikke mye større!
jeg var ikke tynn til å begynne med å vekten har gått mye opp og ned, så hadde det ikke hvert for manglende mens hadde det tatt meg LANG tid å forstå![]()
Nei får håpe de ikke hadde det for da kan man begynne å lureHehe, ja, ser ut som magen min var tre ganger størreDe har vel neppe hatt fotballmage (evt. basket-) de som ikke har skjønt.
Signerer denne!Hadde ikke gred å skjult det jeg iallefallmen enig med de over at mye av det må være fortrengelse!
Haha! Nå målte jeg meg aldri, men er ganske sikker på at det samme stemmer for meg.På slutten av mine 2 siste svangerskap målte jeg en meter fra rygg til magetuppSå om jeg da bare trodde jeg hadde lagt på meg litt,så hadde jeg stillt spmtegn ved meg selv
![]()