Gravid uten å vite

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Hvordan kan man gjennomføre et svangerskap uten å vite eller at det syntes?

Si det... skjønner ikke at det er mulig. Babyen tar jo alltids plass. Å sparker

På mobilen. Digger appen ♥

Skjønner det ikke selv for hadde litt mage, men hun sparket ikke hardt så kunne nok fort å trodd at det var noe annet :)

Så nettopp program på tlc. Oppdaget ikke graviditet før fødsel var i gang. Hos hun ene hadde til og med graviditetstest vært negativ tidligere i sVangerskapet

Jeg tror at noen av de vet det, men de fortrenger hele graviditeten. Har veldig vanskelig for å forstå at det er mulig å gå gjennom et svangerskap uten å merke noenting før du er i fødsel.

Her hadde det ikke vært fysisk mulig med noen av mine vertfall!
Men tror det ligger mer der som jentene mine skriver,at dem aller helst fortrenger det ;)

Hadde ikke vært fysisk mulig hos meg heller :)

Hadde ikke gred å skjult det jeg iallefall:o men enig med de over at mye av det må være fortrengelse!

Jeg tror at noen av de vet det, men de fortrenger hele graviditeten. Har veldig vanskelig for å forstå at det er mulig å gå gjennom et svangerskap uten å merke noenting før du er i fødsel.

signerer absolutt denne....
je kan ikke fatte et noen enten ikke kan ha noen symptomer eller at de ikke forstår de symptomene de har :p

Vel, oppblåst?!

ImageUploadedByTapatalk1368631190.303132.jpg

Og der var det 5 uker igjen ;) 18 uker med spying ga også en pekepinn i mitt tilfelle ;)

Må være mye fortrengelse blant de som "ikke vet" ja.

Vel, oppblåst?!

Vis vedlegget 15168

Og der var det 5 uker igjen ;) 18 uker med spying ga også en pekepinn i mitt tilfelle ;)

Må være mye fortrengelse blant de som "ikke vet" ja.
Bilde blir tatt vekk snart ;)
Men her er jeg og ble ikke mye større! ;)

*borte*

Ikke quote bilde!

jeg var ikke tynn til å begynne med å vekten har gått mye opp og ned, så hadde det ikke hvert for manglende mens hadde det tatt meg LANG tid å forstå ;)

Bilde blir tatt vekk snart ;)
Men her er jeg og ble ikke mye større! ;)

jeg var ikke tynn til å begynne med å vekten har gått mye opp og ned, så hadde det ikke hvert for manglende mens hadde det tatt meg LANG tid å forstå ;)

Hehe, ja, ser ut som magen min var tre ganger større :) De har vel neppe hatt fotballmage (evt. basket-) de som ikke har skjønt.

Hehe, ja, ser ut som magen min var tre ganger større :) De har vel neppe hatt fotballmage (evt. basket-) de som ikke har skjønt.
Nei får håpe de ikke hadde det for da kan man begynne å lure ;)

Men også er det folk som har blitt fortalt at de ikke kan få barn også som ikke finner det ut på en GOD stund, så tror det kan være mulig, men selvsagt ikke for alle ;)

På slutten av mine 2 siste svangerskap målte jeg en meter fra rygg til magetupp :P Så om jeg da bare trodde jeg hadde lagt på meg litt,så hadde jeg stillt spmtegn ved meg selv :P
Haha! Nå målte jeg meg aldri, men er ganske sikker på at det samme stemmer for meg.
"Nesh da, la på meg 30 kg på 7 mnd. Helt normalt det da, er det ikke? Hva?! Gravid, sa du :o " :P

Ei jeg kjenner var visste ikke at hun var gravid før 11 timer før hun fikk babyen. Det var med nr.2. Ingen mistenkte svangerskap. Hun var på sykehus på utredning, de ante ikke hva som feilte henne, hun tok røntgen og alting. Hun sa også at samtidig som hun var gravid uten å vite det leste hun å ei venninne i seoghør om ei som fødte i do. Og de var begge enige at det ikke var mulig å være gravid uten å vite det...

Har ei venninne som fant ut at hun var gravid i 6 mnd uten å vite om det. Hun kjente ingenting, eneste var at hun hadde lagt på seg litt. Så hun dro til legen for å sjekke stoffskiftet og fikk svar at hun var gravid da.
Menstruasjon hadde alltid vært ustabil, så hun tenkte ikke noe over det. Ungen ble født prematur.

Det kommer jo ann på hvordan du bærer barnet. Ei bekjent ei, fikk ikke mage i de 3 svangerskapene hun har hatt. Hun er tynn og man måtte studere magen for å se at hun var gravid. Hun kjente liv da.

Vet om flere det har skjedd med, hun ene gikk på barseltreff med meg. Hun fødte i mai for to år siden og oppdaget ikke at hun var gravid før hun var 5 mnd på vei med nr 2. Han er født i mai i fjor;) Hun sa at hun fortrengte alle symptomene på svangerskap :)

Back
Topp