Gravid uke 6(5+3) men ingen symptomer.:-( flere?

pompi00

Forelsket i forumet
Som sagt 5+3 i dag. Mn har ingen symptomer... Blir litt redd da jeg. Har hatt masse symptomer i alle mine andre 4 graviditeter(2 gått bra og 2 ikke gått)
Eneste er at jeg er ekstremt trøtt hele tiden....
Mn er d flere som meg som ikke har noe særlig symptomer?
 
Jeg er trøtt, og litt kvalm, men ellers ingenting:) alle svangerskap er ulike, så jeg velger å være glad for at jeg er i god form, og håper det fortsetter:)

skjønner det nok blir lettere for meg som aldri har mistet. men vi med mindre symptomer er jo like gravide som de som desverre plages litt mer.
 
Hadde ingen plager med de tre første, det var sånn at jeg glemte at jeg egentlig var gravid.
De to siste deriomot, super kvalm og super trøtt konstant.
 
Jeg savner også litt mer symptomer :( føler meg litt trøttere enn vanlig, men det kan jo ha med kaffien å gjør. Men den eneste gangen jeg kjenner meg gravid er hvis meg og min bedre halvdel koser oss, og etter orgasmen: Hjelp så ubehagelig følelse i livmoren.. som menssmerter. Jeg visste jo ikke hva som skjedde, trodde jeg hadde en SA :p heldigvis finnes Google og jeg fant ut at det var helt normalt :)
 
Så bra å lese at jeg ikke er aleine om lite symptomer!!!
Mn vis alt står bra til inne der så skal jeg ikke klage på å være i fin form altså! For all del!! Mn blir bare litt skeptisk!!!:-/
 
Jeg har få symptomer, kvalmen kan komme og gå en veldig kort stund og litt ømme pupper. Ellers ikke så mye, vi får nyte det :)
 
Jeg har hatt minimalt med symptomer. Litt kvalm i ny og ne bare, thats it! Jeg er 8+5 i dag, men symptomene uteblir enn så lenge.. Men jeg er takknemlig for det altså! Så lenge alt er i orden der inne. Man blir veldig bekymret, skjønner deg godt. Men siterer babyverdenappen i dag jeg: "Har du få eller ingen svangerskapstegn? Ingen er like normalt og vanlig som mange, og betyr ikke at noe er galt." :)
 
har hatt ømme pupper siden testen ble positiv. i uke 8 kom kvalmen for fult, og ble sykmeldt for ekstrem svangerskapskvalme. å ha og ikke ha symptomer er like vanlig.
skjønner du blir bekymret, mn bare nyt svangerskapet uten plager ;)
 
Back
Topp