Gravid uke 5, magen eser ut som en bolledeig! Svangerskap nr 2.

En tråd i 'Desember 2013' startet av Bruker10sy, 14 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bruker10sy Andre møte med forumet

Er det noen andre som har opplevd det samme ? Magen kommer tydeligvis mye raskere nå med nr 2...
    blubb blubb

2. Førstegangs Glad i forumet

Jeg er gravid i uke 5 og det synes allerede ja. Fikk beskjed av søsteren min( som er den eneste som vet om det utenom kjæresten) om å kjøpe meg større klær, eller så kommer folk til å fatte mistanke fort:p

3. Bruker10sy Andre møte med forumet

Så bra det ikke bare er meg :) Føler meg som en ballong

4. Bruker10sy Andre møte med forumet

Så bra det ikke bare er meg :) Føler meg som en ballong

5. mamma_til_3 <3 Desemberhemlighet <3 VIP

Måtte si til gubben i går at jeg syns folk stirrer på magen min allerede, men nå skal det sies at jeg har rimelig stor mage i fra før da (fett)... tenker det nok er at jeg er oppblåst.. trur nok ikke at babymagen synes enda.. ;)

6. PrøverPåNummer4 Forelsket i forumet

Min mage og er skikkelig oppblåst!

7. KristinLouise Gift med forumet

Har fått mage jeg også. Skjønte det da søsteren min påpekte det med et mistenksomt blikk :) går med vide klær, så skjules det litt ;)

8. lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015

Eser ut her og. Og jeg er til vanlig syltynn :p

9. sun_rise Glad i forumet

Jeg har tjukkemagebolledeig :)

10. K_33 Blir kjent med forumet

Det her er svangerskap nr 2, her viser ikke magen noe som helst :p bare på kvelden da, men. Det er vell vanlig :) gleder meg til den begynner å vokse :)

11. Superlilje Elsker forumet Septemberlykke 2016

Om kvelden er den kjempestor, og så fort jeg kommer hjem fra jobb er det på med joggebukse. Men jeg er bare oppblåst foreløpig :)

12. Challa Betatt av forumet

2 svangerskap her å, kjenne me ganske så oppblåst ja :p

13. ~lilletrille~ Forelsket i forumet

Svangerskap 2 her og! Oppblåst om kvelden. Men ellers viser ingenting på dagen tror eg :)

14. missi12 Elsker forumet

Føler meg rett og slett ikke oppblåst i det hele tatt! Magen er ikke større enn den har vært. Virker som det er så mange som er oppblåst, noen som ikke er det?

15. Moniber Andre møte med forumet

Føler meg heller ikke oppblåst i det hele tatt... men gleder meg masse til magen begynner å vokse :)

16. Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017

Jeg er ikke oppblåst heller, magen er flat. Tenkte jeg skulle begynne å ta bilder hver uke for å følge med på hvordan den vokser! :)

17. Guttemamma82 Forumet er livet VIP

Svangerskap nr tre her og magen er stor på kvelden, føler meg ikke noe særlig fin om dagen

18. Bruker10sy Andre møte med forumet

Bra det er flere av oss :)Blubb blubb er det eneste jeg føler nå :)

19. Krysén Forelsket i forumet

Jeg var litt oppblåst, men fin nå :) gleder meg til litt mage

20. lulan Forelsket i forumet

Huff jeg føler meg gravid mage allerede, svangerskap nr 3, 6 mnd sia jeg var gravid siste, kanskje derfor jeg føler at jeg ser gravid ut allerede?? Er veeeeldi oppblåst på kvelden:/

men etter 8 uker vistest de gått sist;)

Del denne siden