Gravid uke 5, magen eser ut som en bolledeig! Svangerskap nr 2.

Bruker10sy

Andre møte med forumet
Er det noen andre som har opplevd det samme ? Magen kommer tydeligvis mye raskere nå med nr 2...
blubb blubb
 
Jeg er gravid i uke 5 og det synes allerede ja. Fikk beskjed av søsteren min( som er den eneste som vet om det utenom kjæresten) om å kjøpe meg større klær, eller så kommer folk til å fatte mistanke fort:p
 
Måtte si til gubben i går at jeg syns folk stirrer på magen min allerede, men nå skal det sies at jeg har rimelig stor mage i fra før da (fett)... tenker det nok er at jeg er oppblåst.. trur nok ikke at babymagen synes enda.. ;)
 
Har fått mage jeg også. Skjønte det da søsteren min påpekte det med et mistenksomt blikk :) går med vide klær, så skjules det litt ;)
 
Det her er svangerskap nr 2, her viser ikke magen noe som helst :p bare på kvelden da, men. Det er vell vanlig :) gleder meg til den begynner å vokse :)
 
Om kvelden er den kjempestor, og så fort jeg kommer hjem fra jobb er det på med joggebukse. Men jeg er bare oppblåst foreløpig :)
 
Føler meg rett og slett ikke oppblåst i det hele tatt! Magen er ikke større enn den har vært. Virker som det er så mange som er oppblåst, noen som ikke er det?
 
Føler meg heller ikke oppblåst i det hele tatt... men gleder meg masse til magen begynner å vokse :)
 
Jeg er ikke oppblåst heller, magen er flat. Tenkte jeg skulle begynne å ta bilder hver uke for å følge med på hvordan den vokser! :)
 
Jeg var litt oppblåst, men fin nå :) gleder meg til litt mage
 
Huff jeg føler meg gravid mage allerede, svangerskap nr 3, 6 mnd sia jeg var gravid siste, kanskje derfor jeg føler at jeg ser gravid ut allerede?? Er veeeeldi oppblåst på kvelden:/

men etter 8 uker vistest de gått sist;)
 
Back
Topp