Gravid uke 5 + 2 ingen symptomer

Bkno0352282

Første møte med forumet
Tok en graviditetstest som var positiv:) men jeg har ingen symptomer, bortsett fra uteblitt menstruasjon.. Er så redd for at jeg har mistet fosteret da jeg ikke har noen symptomer på graviditet.. Eller er det bare at det er litt tidlig enda? Flere som ikke har noen symptomer?

Helt normalt! Første svangerskap hadde jeg kun litt vondt i puppene som eneste tegn, og det kom lenge etter uke 12 husker jeg. Husker det også stresset meg, men mest sannsynlig er alt helt fint:) Prøv å bare nyte det. Andre svangerskapet var jeg trøtt, kvalm, svimmel osv. Det var skikkelig dritt:@
Gratulerer så mye med graviditeten❤️

Tok en graviditetstest som var positiv:) men jeg har ingen symptomer, bortsett fra uteblitt menstruasjon.. Er så redd for at jeg har mistet fosteret da jeg ikke har noen symptomer på graviditet.. Eller er det bare at det er litt tidlig enda? Flere som ikke har noen symptomer?

Bare å nyte, før du vet ordet av det kommer stmptomer og plager på rekke og rad:D

Hadde særdeles lite symptomer, var trøtt og hadde ømme pupper, men hadde jeg ikke tenkt graviditet og i tillegg testet positivt (og selvsagt med uteblitt mens) hadde det sikkert gått meg hus forbi :) Jeg har termin om 12 dager, og har egentlig hatt et ganske symptomfritt og plagefritt svangerskap, så det er fullt mulig. Det betyr ikke nødvendigvis at noe er galt, for minien her har det bare bra i magen og har akkurat nå sin normale kveldsturnerunde :)

Du har jo bare vært gravid i litt over to uker, så kroppen har god tid til å sette i gang med merkbare symptomer. ;)
Prøv å nyte det mens det ikke er vondt, kvalmt, plagsomt og slitsomt. :P
(Det er flott også altså, og ikke alle får det sånn. ;) )

Hadde ikke ett eneste symptom utenom at mensen ikke kom, før jeg var i uke 9. Da kom kvalmen :/

Er ikke i uvanlig at symptomene ikke kommer før rundt uke 8 :)

Du skal være glad til ;)
Jeg hadde heller ingen symptomer på graviditet og fnøs av lege da hun sa at jeg helt sikkert kom til å bli litt kvalm etterhvert. I uke 7-8 braket det løst med kvalme som varte helt til uke 20 ca.. Overlappet det hele med piriformissyndrom med falsk isjias og bekkenløsning. Gratulerer med dagen :(

Nyt at du ikke har noen symptomer :) alt er helt sikkert i orden.

Back
Topp