• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gravid uke 21 og blødning

Timmy

Betatt av forumet
Oppdaget litt brunlig blod i trusa nå i kveld. Hsr kjent litt liv i dag men mindre enn vanlig. Var hos legen tidligere i dag pga mye kynnerene men både jeg og hun var glad for at det hvertfall ikke var blødninger i tillegg. Og nå altså i kveld er d d... Hva skal jeg gjør nå? Det er ikke
Mye og vil ikke virke helt hysterisk heller men kjenner jeg blir redd. Har hatt et par små blødninger tidligere i dette svangerskapet som de ikke fant noen årsak til. Snart 4 uker siden sist blødning. Skal jeg ringe legevakt , føden? Bare se d an?

Ikke noe å lure på, bare å ringe føden med en gang. Si at du har vært hos legen i dag pga kynnere i tillegg.

Ringte til legevakten... De sa eg bare skulle se d an til i morgen og snakke med fastlegen. Mente føden ikke gjor noe for meg før om enda et par uker.

Morkaka er foran på magen men ikke foran der nede. Kjenner mye liv da så det er vell positivt!!

Last edited:
Mye mer brunt nå. Håper d stopper snart! Noen Slm har opplevd dette i 2 trimester?

Skal til fast legen om en time. Er ikke så mye i dag. Bare litt. Hadde sex på søndag. Kan d vær jeg blør litt brunt etter d? Før når jeg har blødd etter sex har d bare kommet litt fersk blod rett etterpå. Nå er d brunt og begynte dagen etter. Men håper i d lengste at d bare skyldes d.

Skal til fast legen om en time. Er ikke så mye i dag. Bare litt. Hadde sex på søndag. Kan d vær jeg blør litt brunt etter d? Før når jeg har blødd etter sex har d bare kommet litt fersk blod rett etterpå. Nå er d brunt og begynte dagen etter. Men håper i d lengste at d bare skyldes d.
Det kan absolutt være fra det:) Brunt blod vil jo si gammelt blod, altså blør du antakeligvis ikke nå. Det går nok bra skal du se:)

Kan godt være bare etter dere har hatt sex. Kynnere kan også komme pga det. Så lenge det er brunt blod og ikke mye så blør du ikke nå lenger.

Hjertelyden til gutten låg på 160. Dette mente legen var høyt og ringte sykehuset. Fikk beskjed om å ta meg en liten gå tur og komme tilbake om en halv time å måle på ny: så sitter å venter på å komme inn ingen nå. Men får jo bare mye kynnerene når jeg går så tviler på hjertelyden har gått ned.!! Nå har jeg bare vondt.

Håper alt går bra! Nå følger lege og sykehus med, så da håper vi på d beste!! :)

Håper det går bra med deg og lillegutten.

Back
Topp