Førstegangsgravid98
Flørter med forumet
Hei jeg er i gravid uke 11 fra i dag fikk litt rosa utflod på papiret og når jeg tar papiret inn hva kan det være er helt stressa legevakta sier kontakt fastlege i morgen men klarer ikke vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for den søte kommentar når jeg leste dette fikk jeg ro med hjertetDet kan være helt normalter du 10+noe eller 11+noe?
Legevakta gjør uansett veldig sjelden noe ved mindre du mistenker at du har svangerskap utenfor livmor, og dey har du ikke for da blir man oftest grisedårlig rundt uke 7-8 senest.
Litt rosa utflod på papiret er for sykehsuet så lite alarmerende at de ikke gjør noe, for da hadde man brukt et enormt budsjett på å sjekke gravide i første trimester for små blødninger. Det er altså så vanlig det er - og det går stort sett bra![]()
Er i uke 11 fra i dagDet kan være helt normalter du 10+noe eller 11+noe?
Legevakta gjør uansett veldig sjelden noe ved mindre du mistenker at du har svangerskap utenfor livmor, og dey har du ikke for da blir man oftest grisedårlig rundt uke 7-8 senest.
Litt rosa utflod på papiret er for sykehsuet så lite alarmerende at de ikke gjør noe, for da hadde man brukt et enormt budsjett på å sjekke gravide i første trimester for små blødninger. Det er altså så vanlig det er - og det går stort sett bra![]()
Er i uke 11 fra i dag