Gravid uke 11 fikk litt rosa utflod

Førstegangsgravid98

Flørter med forumet
Hei jeg er i gravid uke 11 fra i dag fikk litt rosa utflod på papiret og når jeg tar papiret inn hva kan det være er helt stressa legevakta sier kontakt fastlege i morgen men klarer ikke vente

Det kan være helt normalt :) er du 10+noe eller 11+noe?
Legevakta gjør uansett veldig sjelden noe ved mindre du mistenker at du har svangerskap utenfor livmor, og dey har du ikke for da blir man oftest grisedårlig rundt uke 7-8 senest.
Litt rosa utflod på papiret er for sykehsuet så lite alarmerende at de ikke gjør noe, for da hadde man brukt et enormt budsjett på å sjekke gravide i første trimester for små blødninger. Det er altså så vanlig det er - og det går stort sett bra :)

Legevakta gjør uansett veldig sjelden noe ved mindre du mistenker at du har svangerskap utenfor livmor, og dey har du ikke for da blir man oftest grisedårlig rundt uke 7-8 senest.
Litt rosa utflod på papiret er for sykehsuet så lite alarmerende at de ikke gjør noe, for da hadde man brukt et enormt budsjett på å sjekke gravide i første trimester for små blødninger. Det er altså så vanlig det er - og det går stort sett bra :)
Tusen takk for den søte kommentar når jeg leste dette fikk jeg ro med hjertet

Er i uke 11 fra i dag

Er i uke 11 fra i dag

I løpet av uke 10 tar morkaken helt over næringsførsel til babyen, før dette har det vært plommesekk og delvis morkake inntil morkaken er ferdig laget. Derfor får mange en liten blødning i overgangen uke 10-11 på grunn av dette.
Det aller mest sannsynlige er at alt er i orden ❤️ lykke til!

Back
Topp