gravid truser kapphal/amme singlet.

September16

Glad i forumet
kjøpte i dag gravid truser på kapphal.lite sexy men så gode å gå med :-) går like langt opp som gravid buksene. ville anbefale di. er 2pk kr 149 trur jeg det var. å nå var det salg. tar 3 betal for 2. så 6 truser i dag :-)

vil å anbefale å kjøpe amme singlettene til hennes i stedene for kapphal. litt større i str på hm + bedre :-) 2pk 199,-

Liker mammatrusene fra H&M jeg, de går nedenfor magen istedenfor over. Har dem i litt stor str. sånn at de ikke strammer noen steder.

Jeg er også fornøyd med HM sine i stor størrelse. Har også kjøpt myke helt normale hipster-truser i litt stor variant fra cubus, synes det er best at de går under magen.

Har de fra HM, kunne tenkt meg de fra Kappahl, men tror ikke det finnes Kappahl her.

kjøpte meg kappahl sine truser i helga, måtte bare prøve:) De er gigastore da! Har de fra H&M i str. 40, så jeg kjøpte i 40/42 fra Kapphal. Men tror kanskje Kappahl er litt større i størrelsen enn H&M, så nå har jeg noe å vokse i:)
De går lenger opp på magen enn mammabuksa jo!

kjøpte meg kappahl sine truser i helga, måtte bare prøve:) De er gigastore da! Har de fra H&M i str. 40, så jeg kjøpte i 40/42 fra Kapphal. Men tror kanskje Kappahl er litt større i størrelsen enn H&M, så nå har jeg noe å vokse i:)
De går lenger opp på magen enn mammabuksa jo!
ja di er høyere men veldig gode syns du ikke? har tenkt å prøve hennes sine å.

Det sies at det er lurt å ha med gigatruser i fødebagen, siden man visstnok får bruk for noen rimelige store bind etter fødselen...? Du får ha dine kappAhl- truser til da. :)

Jo, de er gode. Men teor ikke de funker like bra etter fødselen. De er store over magen, men ikke mellom beina:)
Tar nok med vanlige jenteboksere på sykehuset, men kan godt bruke de lekre netringtrusene;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp