Gravid - tips til hvordan fortelle gubben?

Håper_på

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jippi, fikk svak men tjukk og rosa strek på test i dag. Har hatt så mye murring og ømme brystvorter denne uka, så lurte på om hodet mitt tulla med meg da jeg fikk blenda test i går, men tok en ny i dag som fikk strek. Har en godjente på litt over året, og vi ønsket oss en til.Håper lille frø har tenkt å bli i magen! Hvordan skal jeg fortelle mannen min på en hyggelig eller morsom måte? Noen som har noen tips før jeg sprekker ;)

Har du noe nyfødt tøy fra jenta dere allerede har så kan du jo pakke den sammen å gi den :p
Ellers kan du ta en eyeliner å skrive baby rett ved trusekanten, eller loading :p eller 9 mnd syken i panna haha
Jeg pakka inn testen min i en nyfødt pysj :p mannen forstod ingenting :p

Har du noe nyfødt tøy fra jenta dere allerede har så kan du jo pakke den sammen å gi den :p
Ellers kan du ta en eyeliner å skrive baby rett ved trusekanten, eller loading :p eller 9 mnd syken i panna haha
Jeg pakka inn testen min i en nyfødt pysj :p mannen forstod ingenting :p
Så gøy, kanskje jeg skal tegne noe med eyeliner ved trusekanten som fu sier. Han var veldig stolt sist av at det var "futt i kanonen" som han sa, så kanskje jeg skal tegne en kanon med en baby som titter ut :laughing002 haha. Koselig å pakke inn pysj med test. Sist pakket jeg inn testen i julekalenderen. Han skjønte ikke så mye av det han heller. Gutter...haha

Så gøy, kanskje jeg skal tegne noe med eyeliner ved trusekanten som fu sier. Han var veldig stolt sist av at det var "futt i kanonen" som han sa, så kanskje jeg skal tegne en kanon med en baby som titter ut :laughing002 haha. Koselig å pakke inn pysj med test. Sist pakket jeg inn testen i julekalenderen. Han skjønte ikke så mye av det han heller. Gutter...haha

Hehe! Fire in the hole :D ja det er litt moro å gjøre noe ut av det ;)

Jeg hadde tenkt til å kjøpe nyfødtsokkrr, men jeg klarte ikke å vente til butikken åpna.. Så jeg la testen ved siden av kaffetrakteren..

Jeg satt i soffan med bonusbarnet å så på barnetv, trøtt som fy i trynet alle mann..
Han hadde henta seg kaffe, og kom å satte seg.
Tydelig at han ikke hadde sett den.. Jeg ba han fylle mer kaffe i koppen, han så bare rart på meg "den er jo full!"
Jeg ga meg ikke..Så han gikk på kjøkkenet igjen.
Så hørte jeg bare.. "Eeeh, kjære?? Tuller du nå?" Jeg kom gråtende inn til han, og han knakk totalt i latterkrampe, tydelig glad! Sto å holde rundt meg leeenge. Hehe

Det ble til at jeg sa jenta vår hadde laget en tegning til han, og på tegningen hennes hadde jeg tegnet inn en kanon med en baby som ble skutt ut, også sto det "futt i kanonen". Klarte ikke tegne på meg selv som jeg skulle, haha. Han ble kjempeglad!! Det var gøy :)

Back
Topp