Gravid til tross for negativ test?

Bkno5060630

Første møte med forumet
Hei.
Jeg hadde sist mens 09.01. Har en syklus lengde på 32 dager ( veldig stabil). Skulle i følge appn Flo fådd mensen 10.02. Men den kom altså ikke. Samleie 24.januar, i følge babyplan sin eggløsningskalkulator og Flo, var eggløsningen 27.januar. Er nå på syklus dag 36.

Mine symptomer:
- over en uke med mensemurringer som kommer og går. Samt stikk til tider ut på sidene. Og en rar følelse i underlivet.. og selvsagt at mensen ikke kom som den skulle

- tisstrengt, alt bare renner gjennom meg av væske.

- oppblåst i 2 uker, mye luft samt både forstoppelse og noe løs avføring om en annen.

- til tider mye utflod, som er gjennomsiktig med hvite småe klumper.

- ømme/voksesmerter i brystene som til tider stråle ut mot armhulene. Dette kommer og går. Synlige blodårer rundt niplene og oppover brystkassa.

- vondt i korsryggen, som stråler ut mot sidene.

- utrolig anpusten.

- kvalm/ uggen. Uten oppkast ( 1 gang med oppgulp) spesielt om kvelden. Og etter å ha spist.

- trøtt, det kommer bare over meg, å da må jeg ha en dupp.

Disse symptomene er ikke der hele tiden, annat enn blodårene, vondt i korsryggen og kvalmen. Kommer å går.

Jeg tok en test med kveldsurin på syklusdag 34, den va negativ (rsfu test).. jeg er nå redd for at dette er innbilt, til tross for at vi ikke er prøvere. Eller enda værre: graviditet utenfor livmoren.

Noen som har vært gravid, men fikk negativ test? Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test?

Er det for tidlig å teste?
 
Hei.
Jeg hadde sist mens 09.01. Har en syklus lengde på 32 dager ( veldig stabil). Skulle i følge appn Flo fådd mensen 10.02. Men den kom altså ikke. Samleie 24.januar, i følge babyplan sin eggløsningskalkulator og Flo, var eggløsningen 27.januar. Er nå på syklus dag 36.

Mine symptomer:
- over en uke med mensemurringer som kommer og går. Samt stikk til tider ut på sidene. Og en rar følelse i underlivet.. og selvsagt at mensen ikke kom som den skulle

- tisstrengt, alt bare renner gjennom meg av væske.

- oppblåst i 2 uker, mye luft samt både forstoppelse og noe løs avføring om en annen.

- til tider mye utflod, som er gjennomsiktig med hvite småe klumper.

- ømme/voksesmerter i brystene som til tider stråle ut mot armhulene. Dette kommer og går. Synlige blodårer rundt niplene og oppover brystkassa.

- vondt i korsryggen, som stråler ut mot sidene.

- utrolig anpusten.

- kvalm/ uggen. Uten oppkast ( 1 gang med oppgulp) spesielt om kvelden. Og etter å ha spist.

- trøtt, det kommer bare over meg, å da må jeg ha en dupp.

Disse symptomene er ikke der hele tiden, annat enn blodårene, vondt i korsryggen og kvalmen. Kommer å går.

Jeg tok en test med kveldsurin på syklusdag 34, den va negativ (rsfu test).. jeg er nå redd for at dette er innbilt, til tross for at vi ikke er prøvere. Eller enda værre: graviditet utenfor livmoren.

Noen som har vært gravid, men fikk negativ test? Hvor lang tid tok det før du fikk positiv test?

Er det for tidlig å teste?


Hei,
Normalt skulle du ha fått utslag for den testen du tok på dag 34. Ta en ny fest på morgenurin og se om det blir utslag!
Med sensitive tester kan man få to streker fra 4-5 dager før forventet menstrasjon, og når man er forbi ventet menstrasjon skal testene absolutt slå ut.
Har du testet eller tatt temperaturmålinger for å fastlå eggløsning?
Tull med syklus kommer av mange utlike årsaker, som oftes abre litt variasjon i hormonbalansen i kroppen. Da får man også gjerne symptomer på graviditet uten å være det. Men du kan også ha hatt senere eggløsning enn antatt slik at det er for tidlig for en test å slå it
 
Takk for svar. Har ikke testet med eggløsningstest eller tempet nei. Men hadde eggløsningsslim den uken. Kanskje dette høres teit ut, men om eggløsningen va senere enn antatt så ville jeg jo fått mensen. Ettersom sperm bare overleve få dager i skjeden(?)

Huff, kjenne jeg blir litt lei meg, hadde godt kunna vendt meg til tanken om en liten en.. skal ta en ny test i morgen tidlig..
I tillegg har jeg lest på et annat forum at når dt går lang tid før positiv test (om jeg skulle være gravid) så er dette et dårlig tegn og at det som oftest ender i spontanabort... huff blir gal..
 
Hvordan gikk det med deg?
Jeg føler mange like symptomer, men får heller ikke positiv test…
 
Back
Topp