Bkno3137260
Første møte med forumet
Noen som har vært gravide til tross for å ha hatt brun utflod hver dag fra eggløsning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde både brun utflod før ikm og frisk blødning til og fra frem til uke 12+3/4 med nr. 2. Han er helt frisk og finNoen som har vært gravide til tross for å ha hatt brun utflod hver dag fra eggløsning?
Jeg hadde blødninger, små og store, brune og røde, fra uke 4 til og med ut i uke 9. jeg fikk tatt hcg en gang og første gyn-time i uke 6 og en gyn-time i uke 9 (pga vedvarende blødninger), hvor alt så fint ut Ble henvist av fl og slapp da å betale dyre dommer som man må gjøre helprivat.Jeg har hatt brun utflod i to dager, usikker på hvor langt jeg er, men noe rundt 12-14DPO. Testene stiger, men det blodet gjør meg usikker. Godt å lese om flere som har opplevd blødninger i svangerskapet og opplevd at det går bra! Jeg hadde det i forrige svangerskap også, men noen uker senere. Er det noen som vet hvor tidlig man kan sjekke ut blødningen hos gyn? Regner jo med at det er for tidlig til å få ordentlig «oversikt» allerede nå
Så bra å høre at alt så fint ut, og at du ble så godt tatt vare på. Ikke alle som er like heldige med fastlegen sin. Skal snakke med fastlegen min om det samme, hun virker også veldig forståelsesfull. Fikk du vite noe om hvorfor du blødde?Jeg hadde blødninger, små og store, brune og røde, fra uke 4 til og med ut i uke 9. jeg fikk tatt hcg en gang og første gyn-time i uke 6 og en gyn-time i uke 9 (pga vedvarende blødninger), hvor alt så fint ut Ble henvist av fl og slapp da å betale dyre dommer som man må gjøre helprivat.
Ja, man er nok dessverre prisgitt legen sin Gynekologen sjekket grundig for å se om de fant en årsak, men de kunne ikke finne noe. Livmorhalsen så fin ut, og alt annet så helt normalt ut. Ikke sikkert det har sammenheng, men når jeg reduserte jobb stoppet jeg å bløSå bra å høre at alt så fint ut, og at du ble så godt tatt vare på. Ikke alle som er like heldige med fastlegen sin. Skal snakke med fastlegen min om det samme, hun virker også veldig forståelsesfull. Fikk du vite noe om hvorfor du blødde?
Godt å få ting ordentlig sjekket ut. Oj, tenk det! At hvile er så viktigJa, man er nok dessverre prisgitt legen sin Gynekologen sjekket grundig for å se om de fant en årsak, men de kunne ikke finne noe. Livmorhalsen så fin ut, og alt annet så helt normalt ut. Ikke sikkert det har sammenheng, men når jeg reduserte jobb stoppet jeg å blø
Ja, ble veldig overraska selv! Var jordmor som mente jeg burde redusere fordi jeg ikke var i form og fortsatte å blø.. og jammen hjalp det gitt!Godt å få ting ordentlig sjekket ut. Oj, tenk det! At hvile er så viktig
Godt å høre det skjer med flere uten st det var farligJeg hadde brun utflod fra 10-13 dpo (var sikker på at mens kom). Testet negativt 12 dpo,men fikk positiv 14 dpo (mensen tok seg aldri opp,så jeg begynte å lure)
Ja,svangerskapet gikk fint,og har en sovende 1 åring her med meg <3Godt å høre det skjer med flere uten st det var farlig