Gravid tester

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Når teste
Nå er det over 1 år siden jeg brukte gravid tester. er det slik at man kan teste 4 dager før mens? :-) nå er det bare 1 uke siden eggløsning skjønner det er for tidlig enda. Følt meg uggen og kvalm et par dager men det kan jo selvfølgelig være noe annet.

Det varierer vel på hvor mye hcg som er i urinen. Noen tester positivt sent (over mensen) mens andre får positiv test tili (før mens).
E testa meg 4-5 dager før ventet mens og fikk sylskarp positiv test. Så du må bare vente og se og prøve å ta en test noen dager før hvis du er nysgjerrig :)

Det varierer fra person til person. Jeg fikk positiv test to dager før forventet mens. :)

Ok takk for svar :-)

Mange begynner å teste fra 10dpo og får positiv allerede da, men noen får ikke før en del dager etter forventet mens . Varierer fra person til person :)

Mange begynner å teste fra 10dpo og får positiv allerede da, men noen får ikke før en del dager etter forventet mens . Varierer fra person til person :)
Ok :-) tidligere når jeg har vært gravid så har jeg ikke fått positiv test før jeg har vært 3 uker på vei. Men da har jeg ikke fulgt med på når mensen skulle ha kommet. Så vært litt usikker på når man kan teste så takk for svar :-D

Back
Topp