Gravid test.

Førsteprøvebaby❤️

Flørter med forumet
Hei jeg tok en tidlig gravid test. Jeg har vært igjennom mitt 4 ivf forsøk. Har ikke tro på dette forsøket siden Embryologen hadde veldig liten tro på denne og liten sjanse men vi tok valget og satt den inn. Jeg har også begynt å spotte siden lørdag lyse rosa og brunt som ikke fyller bind men et lite truse innlegg. Også har jeg mensen smerter sånn om mensen skal komme. Vi tok bare en test i går kveld og etter 5 min kunne jeg ikke se noe men tenkte ønske strek og samboer så ikke noe. Så ligger den på vasken kanskje etter 10-15 min skal jeg kaste den så ser jeg plutselig en strek. Har forstått det slik at dette er en skygge strek? Aldri opplevd før men nå har ikke jeg tatt så mange sånne tester pga skuffelser osv. Legger ved bilde kan dere se :rolleyes: :schocked028 Tror løpet er kjørt for denne runden også, går på progroston sprøyter så den kan jo holde mensen tilbake men likevel prøver mensen og trenge frem. Aldri spottet med progrostron før, men aldri gått på sprøyter før kun vaginal progroston. Så det er noe nytt for meg i ivf men spotter 2 dager før mensen til vanlig men aldri på støtte medesin. Min progroston nivå var høyt nok før innsett pga målte det først.

Vedlegg

• IMG_7837.jpeg
    IMG_7837.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Det står spesifikt i pakningsvedlegget til denne at den kan få skygger etter den offisielle tida på 5 min. Eg ville ha testa igjen med strimmel for å vere på den sikre sida, men det er nok skyggestrek om den kom seint.

Det står spesifikt i pakningsvedlegget til denne at den kan få skygger etter den offisielle tida på 5 min. Eg ville ha testa igjen med strimmel for å vere på den sikre sida, men det er nok skyggestrek om den kom seint.
Ja jeg vet var ikke lenge tida etterpå så kom det strek etter 5 min, er noe grøss og gru sånne tester assa. Kast de med engang er min erfaring. Jeg tester aldri uansett jeg så dette var jo unødvendig stress :woot:

Back
Topp