Gravid? Termin?

Mummywithatummy

Andre møte med forumet
Hei,
Når fikk dere vite at dere var gravid og når har dere termin?:dummy::dummy1:

Jeg fikk vite det via en test 19 august, 2-3 uker på vei. Også har jeg termin den 10 ende april:happy:

Men jeg er nå i følge apper etter innslaget termin som jeg fikk fra lege, 7 + 5:p

Jeg testet positivt 15. Juli og har termin 24. Mars :) Endelig termin får du først på ultralyd, da måler de babyen så den er ganske nøyaktig :) Jeg er idag 9+6

Åh husker ikke sånn helt når jeg testet positiv:p men en plass mellom 22-25 juni:D fikk svaaaaaak positiv den uken. Termin rundt 28 februar(først fikk jeg 7 mars) så må vell vente til OUL før endelig term;)
Er 13+6 i dag :D

Fikk en positiv test 27 juli og har i følge utregningene termin 30 mars :-)

Jeg gikk å følte meg rar en uke, så tok en test den 26.juli og den var megapositiv :-P. Termin er ca den 02.april. Og e r9 uker idag :-)

Tok en test 23. juli, da jeg begynte å lure på om ikke mensen skulle komme snart. Har beregnet termin til 30. mars.

Jeg skulle på ferie, og burde egentlig få mensen sånn ca. når jeg dro hjemmefra, jeg er altid litt slik pluss-minus 3-4 dager og var ikke spesielt bekymret, en halv uke til ville ikke vært rart. Siden jeg skulle bo i slik leir med masse damer som deler toalett så regnet jeg det som temmelig garantert at da kom den ihvertfall i løpet av de første dagene.
Når jeg kom hjem 7 dager senere fortsatt uten mens så kom jeg inn døra, satte ned bagasjen, ropte på samboen og gikk og pisset på en pinne :D

Med uberegnelig syklus så måtte vi telle litt, men siden ingen av oss egentlig hadde vært hjemme så vet vi unnfangelsen, og termin er ca. 17. mars.

Tok en test på Mallorca 10.juli. Ventet egentlig mensen 4.juli, den dagen vi reiste på ferie. Hadde skikkelige menssmerter hele uken, men ingen mens dukket opp ;) Termin ca 14.mars.

Testet positivt 6 juli (har bilde av testen så derfor eksakt dato :p )
Termin 28. Februar..
Hadde i utgangspunktet regnet meg frem til termin 2.mars men ble flyttet på ul :)

Testet positivt 10. Juli. Legen har gitt meg termin 13. Mars, men jeg er uenig :p har lang syklus og vet min egen eggløsning så tror termin er nærmere 20. Mars.... neste uke blir det ul og da får jeg vite hvem av oss som har rett! :D

Testet meg 25. Juni (tror jeg) og har termin 5. mars. Men skal ikke gå lengre enn til uke 37 så da blir det februarbarn.

Testet 26juni (var da 3+6), testet pga vi sku i bryllup dagen etterpå og fikk en etterlengtet positiv test! :-D har termin 8mars

Testet positivt 17 juni, termin 2 mars etter siste UL :)

Tok en test den dagen jeg forventa mensen, og den var positiv :) foreløpig termin er 22. Mars.

Back
Topp