Gravid-tåka

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Herregud, gravid-tåka må jo være reell? Enten det eller så er jeg så fokusert på én ting at jeg er helt ukonsentrert. Jeg som vanligvis har stålkontroll på ALT er helt ute og kjører om dagen.. Vasker fargede klær med vaskepulver for hvite klær, vasker på feil grader, glemmer halvparten av det jeg skal gjøre og nå tok jeg feil av hvilken dag jeg hadde jordmor-time.

Er det flere? :rolleyes:

Ja, og jeg er passe distré fra før også!:banghead: Og det blir bare verre etter fødsel, gled deg;)
Jeg blir fortsatt mobbet for at jeg mista broddene mine sist svangerskap. Leta lenge før jeg gav opp. Dagen etter fant jeg dem igjen, i kjøleskapet:laughing002

Jeg glemmer hvilke ord jeg skal skrive på handlelisten. Glemmer hvordan de staves liksom . Hallooo... Du er ikke alene :wtf:

Jeg glemmer hvilke ord jeg skal skrive på handlelisten. Glemmer hvordan de staves liksom . Hallooo... Du er ikke alene :wtf:

Jeg var ute og kjørte her en dag etter å ikke ha kjørt på en stund. Midt i rundkjøringen tenkte jeg plutselig: Kjører jeg riktig vei nå? Altså, wtf :hilarious: Jeg har kjørt bil på autopilot i 8 år.

Last edited:
Ja, og jeg er passe distré fra før også!:banghead: Og det blir bare verre etter fødsel, gled deg;)
Jeg blir fortsatt mobbet for at jeg mista broddene mine sist svangerskap. Leta lenge før jeg gav opp. Dagen etter fant jeg dem igjen, i kjøleskapet:laughing002

Jeg gleder meg :hilarious:

Mannen bare: Eh, og ammetåka blir verre..?

Jeg er også der! Føler jeg har gått i en evig tåke siden jeg ble gravid med første.

Var vel kanskje en måned siden jeg leita flere dager etter nøklene mine, og fant de i bildøra..

Jeg er også der! Føler jeg har gått i en evig tåke siden jeg ble gravid med første.

Var vel kanskje en måned siden jeg leita flere dager etter nøklene mine, og fant de i bildøra..
Humre humre :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg har ikke slitt veldig med det, men presterte å ta håndsåpe på tannbørsten i stedet for tannkrem en dag. Oppdaget det heldigvis før tannpussen startet :P

Bilen min har nøkkelfri start, så når jeg bruker den andre bilen vår uten glemmer jeg å ta ut nøkkelen av tenningen når jeg går fra den. Så den står vel egentlig klar for noen å bare kjøre avgårde med.

Herregud, gravid-tåka må jo være reell? Enten det eller så er jeg så fokusert på én ting at jeg er helt ukonsentrert. Jeg som vanligvis har stålkontroll på ALT er helt ute og kjører om dagen.. Vasker fargede klær med vaskepulver for hvite klær, vasker på feil grader, glemmer halvparten av det jeg skal gjøre og nå tok jeg feil av hvilken dag jeg hadde jordmor-time.

Er det flere? :rolleyes:
Hehe, helt vanlig det der altså.. Og det går ikke over heller :P Gravidtåka blir til ammetåke. Og resten av livet er du i en slags mammatåke ;) Så lykke til! Post-it lapper og huskelister er kjekt å ha ;)

Back
Topp