Gravid symptomer, ikke gravid

Mammaaaa91

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Jeg har fra før to barn, og fikk satt inn spiral etter siste. Jeg har hatt spiralen i i over 1 1/2 år uten problemer.

Nå i det siste har jeg blitt veldig dårlig, og har mange ting som tyder på graviditet for meg. Jeg tok en test for to dager siden så var negativ da.

Plager:
- trett og sliten hele dagen, orker ingenting og blir andpusten bare av å gå opp trappa.
- små kvalm helt plutselig
- dårligere matlyst, orker ikke tanken på middager. Godterier går ned bedre enn vanlig da.
- må ofte på do, om natten også.
- fryser mye
- øm nede i ryggen
- øm i magen, stikkinger som føles som et sug nedenfra. Ikke direkte vondt, men ubehag nede i magen.
- føler meg oppblåst når jeg ligger, og magen strammer seg.
- ofte svimmel
- veldig opp og ned humør
- føler meg deppa/nedstemt
- fått uren hud (har ikke det til vanlig)
- vondt under sex, og etterpå. Føles som et slags press/sug. Har vært et par ganger med blod på papir etterpå.

Har ikke mensen pga spiral, så kan ikke si noe ut i fra det.

Jeg kan vel ikke være gravid siden testen var negativ. Så hva kan det være? Har dere noen ide?
 
jeg ville gått til legen og tatt blodprøve.når man er lengre på vei og mye hcg i urinen,kan testen bli falsk negativ.evnt ta urin og blande ut med lik del vann før test...da jeg var 7 uker fikk jeg svak strek.blandet ut urin og fikk sterk strek.og står på testen at den kan bli negativ ved for høy hcg
 
Back
Topp