Gravid sykepleier/vernepleier/helsefag.arb i jobb

Jobber som sykepleier i akuttmottaket, så kan til tider vere rimelig hektisk.. Først når eg fortalte eg var gravid fjernet sjefen alle nattevakter fra turnusen og nå i det siste har eg sagt i fra meg løft av pasienter og trilling av senger, men kjenner eg må ha et nytt møte med sjefen, fordi det er begynt å tærer litt på energinivået, så er en del svimmel for tiden.. Sliter virkelig med sein/tidlig vakter da vi bare har 8 timer fri fra vi går fra jobb til vi begynner igjen :p

Kan sikkert være hektisk i akuttmottaket ja :p, ja turnus blir tyngste jo lenger man kommer i graviditeten :happy: håper de finner gode tilretteleggingsmuligheter :happy: her har vi seinvakt ferdig 22.00 og neste vakt starter 07.45 men tar fortsatt litt tid å komme seg hjem fra jobb, få i seg litt mat, og få til å sove :p

Jobber som vernepleier i hjemmesykepleien. En så lenge går jeg lister men vet de gjør grep som å flytte vekk en dusj om jeg har 2. Jeg har også bedt om å slippe de tyngste stellene da jeg ofte svimler pga blodtrykksfall. Sjefen min har sagt i fra at hun har tenkt å ha meg i jobb så lenge som mulig så jeg må bare si i fra så blir jeg satt på kontor/rekvisasjons møter/ tverfaglig møter/ dosering og den type arbeid. Vi får se. Det første som ryker er nok helgevaktene som er tyngre en hverdagene, men satser på det funker litt til

Høres veldig bra ut med en sjef med den innstillingen :D:D. Her er jeg spent på hvor mye de er villige til å betale for tilrettelegging.. Trangt budsjett. Men de får vel refundert noe fra nav tror jeg. :happy: