Gravid student?

Emfi

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Mailykken 2025
Noen andre som er studenter? Eventuelt noen som har vært gravide som studenter?:)

Jeg begynner selv på 4. året på master. Hadde vært gøy å snakket med andre i samme situasjon:)

Jeg leverte bachelor nå i vår. Gikk gravid med datteren min 2. året på bacheloren, det gikk veldig fint. Jeg tok permisjon fra studiene det første året. Gikk overraskende bra å studere med barn hjemme, skal sies at mye var digitalt grunnet corona da :)

Jeg leverte bachelor nå i vår. Gikk gravid med datteren min 2. året på bacheloren, det gikk veldig fint. Jeg tok permisjon fra studiene det første året. Gikk overraskende bra å studere med barn hjemme, skal sies at mye var digitalt grunnet corona da :)

Gratulerer:) Hvordan blir det med pappaen når mor tar ut 1 års permisjon fra studiet?

Sniker :) jeg studerer 50 %, men jobber fulltid også. Så litt annen situasjon. Skal begynne med fulltidsstudier igjen (fullføre master) når barnet er ca. 1,5 år og begynner i barnehage.

Gratulerer:) Hvordan blir det med pappaen når mor tar ut 1 års permisjon fra studiet?

Her hadde jeg permisjon det året jeg var borte fra studiet, når den var ferdig jobbet jeg deltid i butikk på kveldstid. Pappaen utsatte derfor sin permisjon og var hjemme med baby når jeg jobbet kveld. Han valgte å gradere permisjonen sin, dermed fikk vi hatt henne hjemme til bhgstart uten å måtte ta noe ulønnet :) Vet ikke om det var svar til det du lurte på?

Her hadde jeg permisjon det året jeg var borte fra studiet, når den var ferdig jobbet jeg deltid i butikk på kveldstid. Pappaen utsatte derfor sin permisjon og var hjemme med baby når jeg jobbet kveld. Han valgte å gradere permisjonen sin, dermed fikk vi hatt henne hjemme til bhgstart uten å måtte ta noe ulønnet :) Vet ikke om det var svar til det du lurte på?

Okei, så selv om du tar 1 års permisjon, så får far også permisjon?

Okei, så selv om du tar 1 års permisjon, så får far også permisjon?