Gravid strømpebukse!!!!

kirvill

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Noen som har tips til strømpebukser som faktisk holder seg oppe over magen??? Har kjøpt to ganger fra h&m og begge gir større frustrasjon enn nytte for seg!! Rett og slett et sinna morgeninnlegg! ;-D
 
Kjøper tights, ikke strømpebukser, på h&m. De er som buksene, med egen del til magen, ikke som strømpebuksene som har disse sømmene midt over magen. De henger på egne hengere og koster 99 kr. Kun svarte, som jeg har sett. Disse siger ikke ned, så jeg går ikke i annet om dagen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Kjøper tights, ikke strømpebukser, på h&m. De er som buksene, med egen del til magen, ikke som strømpebuksene som har disse sømmene midt over magen. De henger på egne hengere og koster 99 kr. Kun svarte, som jeg har sett. Disse siger ikke ned, så jeg går ikke i annet om dagen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

De bruker jeg også:) men syns det går fort hull i de, så er ikke så fornøyd med kvaliteten. Men de er veldig behagelige:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Min tights er fra cubus og strengt tatt ingen mammatights heller. Men den holder seg bra oppe og sklir ikke ned. Den holder seg også bra for å bli vasket 1-2 ganger i uken, pluss at jeg har brukt den i ett par måneder nå.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Takk for tips, h&m strømpebuksa går rett i bosset - også grunnet hull i etter en dags bruk! Bare skapt irritasjon, og skal nå se etter på kappahl :)
 
Helt enig med at hm sine var no d***. Ikke var de noe pene å se på heller.
Jeg har en av de tykke derfra, uten glans, og den har jeg likt egentlig - bortsett fra at den strammer. Men det gjør jo alt på meg for tida, tilogmed min manns boxere. Jeg er sinnsykt sensitiv for alt som ligger inntil magen.
:D
 
Jeg har en av de tykke derfra, uten glans, og den har jeg likt egentlig - bortsett fra at den strammer. Men det gjør jo alt på meg for tida, tilogmed min manns boxere. Jeg er sinnsykt sensitiv for alt som ligger inntil magen.
:D
Så bra du egentlig har likt de:) Hater når ting strammer over magen. De tynne derfra var no d***, de litt tykkere i 4o den de skle bare ned, så gikk med de nede på knærne. Men de tykke med mønster er jeg fornøyd med. Også er de så gode å ha på seg. Mine strammer heller ikke men de er nok en størrelse for store.
 
Finnes det tykke mamma strømpebukser?? Ikke sett noe sted! Både med og uten mønster?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Finnes det tykke mamma strømpebukser?? Ikke sett noe sted! Både med og uten mønster?


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja sånne bomull eller strikket eller hva jeg skal kalle det. Jeg har en med striper i beige og en hvit med "strikket knuter". Jeg har kjøpt det på hm. Det var ikke så mange igjen når jeg kjøpte, så kanskje de blir fort utsolgt.
 
Min snille mann tok meg med på en liten shopping tur i dag:) og hm har faktisk noen veldig behagelige bukser:) kjøpte tigths også da:p men vil anbefale buksene fra hm også, veldig mye stretch(eller hvordan det skrives) :p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Min snille mann tok meg med på en liten shopping tur i dag:) og hm har faktisk noen veldig behagelige bukser:) kjøpte tigths også da:p men vil anbefale buksene fra hm også, veldig mye stretch(eller hvordan det skrives) :p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Skulle gjerne hatt med meg mannen min på shopping etter kle, men jeg vet at han hadde hatet tanken på det fra han satt seg i bilen til det var over. Og jeg ville bare blitt utrolig irritert på han og stresset siden jeg ville merket på han at ting tok for lang tid :(
 
Skulle gjerne hatt med meg mannen min på shopping etter kle, men jeg vet at han hadde hatet tanken på det fra han satt seg i bilen til det var over. Og jeg ville bare blitt utrolig irritert på han og stresset siden jeg ville merket på han at ting tok for lang tid :(

Dette er ikke noe som skjer daglig altså!! Fikk litt sjokk når han faktisk foreslo det!:p men han har sett at jeg har hull i alle tightsene mine, og ville gjøre noe ekstra for meg siden jeg har så mye vondt hele tiden:) <3 så han slo til i dag altså:D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Dette er ikke noe som skjer daglig altså!! Fikk litt sjokk når han faktisk foreslo det!:p men han har sett at jeg har hull i alle tightsene mine, og ville gjøre noe ekstra for meg siden jeg har så mye vondt hele tiden:) <3 så han slo til i dag altså:D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Fortsatt mer enn det min gjør. Her vet han at jeg har tre ting å gå med, men hører ingenting fra han, hehe. Så syns mannen din fortjener skryt jeg :)
 
Fortsatt mer enn det min gjør. Her vet han at jeg har tre ting å gå med, men hører ingenting fra han, hehe. Så syns mannen din fortjener skryt jeg :)

Hehehe. Føler med deg der! Går i 3 plagg jeg også:p Det er hyggelig:) han fikk mye skryt av meg når vi var ferdig:) vi var bare i 1 butikk da, jeg må jo ikke dra det for langt heller:p kanskje mannen din overrasker deg til jul isteden:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Back
Topp