Gravid = større leil :)

Darlima

Flørter med forumet
Når vi fant ut at vi skulle få en til, hoppa vi rett på å kjøpte oss en ny leil. Eller dvs JEG kjøpte meg ny leil :)

imorgen tar vi over :) :) :) gleder meg som en liten unge. stor leil og 3 soverom. Så nå blir det babystopp her. Orker ikke megler, takstmenn, bilder, nedvasking/siste finish, visning osv engang til. Omg for en jobb..

kjenner kroppen min er sliten etter alt..

så er det ul på onsdag :) :) så da blir det kanskje oppussing av babyrommet også :)

Vet akkurat hvordan det føles! Deilig å endelig være ferdig! Har akkurat satt meg ned i sofaen hjemme hos svigers. Har vasket ut av leilighet i oslo i 4 dager. Nå blir det sommerferie og avslapping før vi flytter inn i ny leilighet 1 aug. Det tar på! Takk og lov for at jeg har en snill kjæreste og pappa som har stått skikkelig på med vasking. Kjenner du det godt i ryggen? DET gjør jeg. Men nå er det heldigvis pause på en laaaang stund:))

I know the feeling! Vi kjøpte nytt hus da vi oppdaget at vi skulle ha en til, og er nettopp ferdig med å selge leilighet (har shinet den for tre visningsrunder, peees...) Har ikke flyttet ut enda da, så vi har litt jobb igjen. Men først er det FERIE i tre uker, uten press om å få solgt, i hvert fall. Tar over 5.aug, det blir deilig!!

Takk :) ja litt av en jobb..

jeg vet ikke hvor jeg skal begynne med pakking osv..
har kjørt over noen esker. Men jeg må jo få solgt denne også. Så får ta det litt og litt.
jeg har ikke gidd/ork til å pakke. Trodde jeg skulle ha skikkelig energi og være gira. Den gang ei. Leil er jo 20 ganger bedre enn denne. Det er til og med oppvaskmaskin !!!!!! :) :)

får ta det som det kommer. frister ikke å gå igjennom det samme igjen..

Back
Topp