Gravid? Spiser du spekemat?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Har spist det ett par ganger.. bruker en del spekeskinke I matlaging, men da steker jeg den..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Går kun gravid i 9mnd, å de 9mnd kan jeg fint spise noe annet enn spekemat!
Selv om sjangsen er liten, er det en sjangse jeg ikke gidder å ta!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har selvfølgelig superlyst på spekemat nå, men tar det igjen når den lille er ute! Klarer meg 9 mnd uten :) vil ikke ta sjansen!

Har så utrolig lyst på salami for tiden, men holder meg unna det. Gleder meg vilt til første brødskive etter fødselen, salami og majones MMMMMMMMM! :)

Det tøffeste var jo å la være å spise i de 2 konfirmasjonene vi har vært i, pluss nå på 17.mai:p men, sterk skal jeg være :)

Kun hvis det har vært varmebehandlet

Nei.. eller, glemte meg for et par uker siden og spiste en brødskive med salami til frokost :S
Men nå skal jeg passe på framover, selv om jeg leeengter etter både serranoskinke og brie! :-P vet hvertfall hva jeg skal hamstre inn etter fødselen ;-)

Har så utrolig lyst på salami for tiden, men holder meg unna det. Gleder meg vilt til første brødskive etter fødselen, salami og majones MMMMMMMMM! :)
Ja!! Fy flate så godt!!

Spiste salami daglig de andre sv.skapene, men nå som jeg vet bedre, klarer jeg å holde meg unna,- selvom jeg sikler på de hver gang jeg er i butikken :p

Spiste salami daglig de andre sv.skapene, men nå som jeg vet bedre, klarer jeg å holde meg unna,- selvom jeg sikler på de hver gang jeg er i butikken :p
Huff.. Det gjorde jeg også. Tenkte rett og slett ikke på salami som spekemat, så jeg holdt meg kun unna spekeskinke ol. Glad det gikk bra:)

Ja jeg holder meg unna :)
Spiser mye annet godt, pluss at jeg har virkelig noe å glede meg til første spekematen om noen mnd :)

Back
Topp