Gravid rett etter uttak av pstav

Bønna2020

Betatt av forumet
Hei, jeg tok ut pstaven min for litt over 4 uker siden, fordi jeg hadde hatt eggløsningssmerter måneden før, og det er noe jeg ikke hadde opplevd på 5 år fordi jeg i denne perioden har hatt pstav. Derfor visste jeg den ikke fungerte.

Jeg har nå tatt test og er gravid, jeg vil tro jeg ble gravid rett etter jeg tok den ut.
Bittelitt usikker på termindato og slike ting med tanke på at jeg ikke har hatt en mens på 5 år:shifty:
Jeg og samboer er veldig glad!:happy::D:cool::Heartred:Heartred Men vet noen hvordan man kan finne ut termin? Før time hos lege?
Vet den blir i februar, men når:confused:

Og har noen andre vært borti noe liknende før?:confused:
 
Hei. Sniker fra januar :) Eg tok ut p-staven og blei gravid med en gang. Jeg var på ul og blei satt tilbake 2 uker. Så umulig å si sikkert. Bestill deg ein Ul i uke ca 9-10. Så kan de lettere finne ut av det.
 
Hei. Sniker fra januar :) Eg tok ut p-staven og blei gravid med en gang. Jeg var på ul og blei satt tilbake 2 uker. Så umulig å si sikkert. Bestill deg ein Ul i uke ca 9-10. Så kan de lettere finne ut av det.
Tusen takk for svar :Heartred Da ble det litt lettere for meg å tro at dette er virkelig:hilarious:
 
Back
Topp