Gravid rett etter SA?

U-40635603

Flørter med forumet
Hadde en spontanabort for litt over 4 uker siden. 19 juli. Blødde i kun 7 dager, men var mye koagler. Var da 6 uker på veg med en HCG på 900. Mistet alt av graviditetssymptomer som ømme bryst etter dette. Testet negativt på 2 tester for 1 uke og 5 dager siden. For 4 dager siden såg jeg en svak strek. Igår var den mye mer tydelig og får 2-3 på Clear Blue. Erfaringer? Kan rester føre til nedgang i HCG også plutselig stige igjen?? Eller kan det være ny graviditet? Venter på svar på HCG blodprøve hos legen. Har også nå fått ømme bryst igjen.
 

Vedlegg

  • IMG_8417.png
    IMG_8417.png
    1,1 MB · Visninger: 11
  • IMG_8418.jpeg
    IMG_8418.jpeg
    120,6 KB · Visninger: 11
Om du fikk eggløsning omkring to uker etter aborten kan det vel være ny graviditet nå.
 
Hei TS, har du funnet ut noe mer?
Veldig nysgjerrig
Heii. Første HCG 350, to dager senere 717. Så det ser ut til å være en ny graviditet med foreløpig normal HCG stigning. Har ikke hatt menstruasjon siden mai så aner ikke hvor langt jeg har komt, men siden jeg testet positivt 17 August og HCG er på 717 på 6 dager er det veldig bra sa legen. Har ikke høye forventninger da jeg/vi ikke stresser med å få barn i en alder av 20. Men kjekt om det gikk vegen denne gangen:)
 
Heii. Første HCG 350, to dager senere 717. Så det ser ut til å være en ny graviditet med foreløpig normal HCG stigning. Har ikke hatt menstruasjon siden mai så aner ikke hvor langt jeg har komt, men siden jeg testet positivt 17 August og HCG er på 717 på 6 dager er det veldig bra sa legen. Har ikke høye forventninger da jeg/vi ikke stresser med å få barn i en alder av 20. Men kjekt om det gikk vegen denne gangen:)
Gratulerer så mye, krysser fingrene for at alt ordner seg :)
 
Back
Topp