Gravid rett etter pilleslutt?

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Er det noen her som har blitt gravid kort tid etter pilleslutt? Gjerne også hvilken type pille. Jeg har akkurat sluttet på Cerazette og vet ingenting om min syklus.
 
Med forrige barn så testet jeg positivt ganske nøyaktig 4 uker etter at jeg slutter på cerazette. Aner ikke når jeg hadde eggløsning. Sluttet på pillen fordi vi ville prøve på barn nummer 3 snart. Gikk mye fortere enn ventet for å si det slik :hilarious:
 
Det er ingen umulighet. Jeg gikk på cerazette i maaaange år, sluttet på dem i enden av sommeren i fjor og hadde sånn middels regelmessig syklus fra september, ble gravid i desember. Så du kan jo ha flaks (hvis du ønsker det) og treffe en eggløsning med en gang!
 
Jeg brukte cerazette i 6 år. Sluttet, fikk mens etter 1 måned og gravid ca 2 uker etter det. Deretter brukte jeg cerazette i 2-3 år. Sluttet, etter 3-4 uker og mensen ikke hadde dukket opp ble jeg utålmodig. Tok en graviditetstest som var positiv :)
 
Jepp ,men uplanlagt. Sluttet midlertidig på p piller i des . Fikk mensen i januar ,hadde uskyttet sex en gang. Pos graviditetstest i slutten av januar
 
Så godt med slike historier! Ja, jeg vil gjerne at det skal klaffe så fort som mulig, siden jeg sluttet på pillen litt senere enn ønsket og visste ikke at det kunne ta lang tid før syklusen ble stabil. Prøver å ikke sttesse, men når man først har tenkt tanken er det vanskelig å la være. Venter spent på enten TR eller forhåpentligvis positiv test. Hvis det blir negativ test håper jeg på rask normal syklus!
 
Sluttet på ppiller i januar, fikk mens i februar og testet positivt i mars :angelic:
 
Takk for at dere deler! Jeg venter spent på å kunne teste. Prøver å ikke teste for tidlig, men det er vanskelig. Hadde symptomer som forsvant og idag tilbake, men kan også være at TR kommer snart. Er til å bli gal av denne ventingen med å teste. Skal oppdatere.
 
Takk for at dere deler! Jeg venter spent på å kunne teste. Prøver å ikke teste for tidlig, men det er vanskelig. Hadde symptomer som forsvant og idag tilbake, men kan også være at TR kommer snart. Er til å bli gal av denne ventingen med å teste. Skal oppdatere.
Fikk positiv test 9 dpo på make sure og Clearblue digital med ukesindikator :love017
 
Absolutt mulig!
Gikk mange år på Mercilon, sluttet på dem i september 2019 og var gravid i november på tross av barriere prevensjon og sæddrepende krem:hilarious:

Spent på oppdatering :D
 
Absolutt mulig!
Gikk mange år på Mercilon, sluttet på dem i september 2019 og var gravid i november på tross av barriere prevensjon og sæddrepende krem:hilarious:

Spent på oppdatering :D
Jeg prøver å holde ut med å ikke teste så lenge jeg kan. Er ca. en uke til jeg bør teste for at resultatene skal være helt sikre, men får se hvor lenge jeg greier å vente. Tester ble kjøpt i går!
 
Jeg prøver å holde ut med å ikke teste så lenge jeg kan. Er ca. en uke til jeg bør teste for at resultatene skal være helt sikre, men får se hvor lenge jeg greier å vente. Tester ble kjøpt i går!
Lurt å vente så lenge som mulig om du klarer :) Det å tyde nesten usynlige kanskje-streker er ikke noe gøy sånn egentlig:bag:
Håper for deg:Heartred:joyful::D
 
Lurt å vente så lenge som mulig om du klarer :) Det å tyde nesten usynlige kanskje-streker er ikke noe gøy sånn egentlig:bag:
Håper for deg:Heartred:joyful::D
Tusen takk! Kjenner at håpet vokser hver dag som går og skuffelsen kommer til å bli stor hvis det er negativt, men samtidig så vet jeg jo at det kan ta litt tid. Hadde en periode en veldig sterk magefølelse på at jeg var gravid, men så gikk symptomene bort og nå prøver jeg å dempe gleden så skuffelsen ikke skal bli så stor men en del av meg tenker allerede på den mulige spiren som kan være der. Berg og dalbanelivet igjen
 
Tusen takk! Kjenner at håpet vokser hver dag som går og skuffelsen kommer til å bli stor hvis det er negativt, men samtidig så vet jeg jo at det kan ta litt tid. Hadde en periode en veldig sterk magefølelse på at jeg var gravid, men så gikk symptomene bort og nå prøver jeg å dempe gleden så skuffelsen ikke skal bli så stor men en del av meg tenker allerede på den mulige spiren som kan være der. Berg og dalbanelivet igjen
Hvordan gikk det? :Heartpink
 
Back
Topp