Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk positiv test 9 dpo på make sure og Clearblue digital med ukesindikatorTakk for at dere deler! Jeg venter spent på å kunne teste. Prøver å ikke teste for tidlig, men det er vanskelig. Hadde symptomer som forsvant og idag tilbake, men kan også være at TR kommer snart. Er til å bli gal av denne ventingen med å teste. Skal oppdatere.
Gratulerer så koselig!Fikk positiv test 9 dpo på make sure og Clearblue digital med ukesindikator
Jeg prøver å holde ut med å ikke teste så lenge jeg kan. Er ca. en uke til jeg bør teste for at resultatene skal være helt sikre, men får se hvor lenge jeg greier å vente. Tester ble kjøpt i går!Absolutt mulig!
Gikk mange år på Mercilon, sluttet på dem i september 2019 og var gravid i november på tross av barriere prevensjon og sæddrepende krem
Spent på oppdatering
Lurt å vente så lenge som mulig om du klarer Det å tyde nesten usynlige kanskje-streker er ikke noe gøy sånn egentligJeg prøver å holde ut med å ikke teste så lenge jeg kan. Er ca. en uke til jeg bør teste for at resultatene skal være helt sikre, men får se hvor lenge jeg greier å vente. Tester ble kjøpt i går!
Tusen takk! Kjenner at håpet vokser hver dag som går og skuffelsen kommer til å bli stor hvis det er negativt, men samtidig så vet jeg jo at det kan ta litt tid. Hadde en periode en veldig sterk magefølelse på at jeg var gravid, men så gikk symptomene bort og nå prøver jeg å dempe gleden så skuffelsen ikke skal bli så stor men en del av meg tenker allerede på den mulige spiren som kan være der. Berg og dalbanelivet igjenLurt å vente så lenge som mulig om du klarer Det å tyde nesten usynlige kanskje-streker er ikke noe gøy sånn egentlig
Håper for deg
Hvordan gikk det?Tusen takk! Kjenner at håpet vokser hver dag som går og skuffelsen kommer til å bli stor hvis det er negativt, men samtidig så vet jeg jo at det kan ta litt tid. Hadde en periode en veldig sterk magefølelse på at jeg var gravid, men så gikk symptomene bort og nå prøver jeg å dempe gleden så skuffelsen ikke skal bli så stor men en del av meg tenker allerede på den mulige spiren som kan være der. Berg og dalbanelivet igjen
Jeg ble ikke gravid den gangen, men ble akkurat gravid nå på pp5 veldig tidlig fortsatt! Tok test idag.Hvordan gikk det?
Gratulerer så mye! Og masse lykke tilJeg ble ikke gravid den gangen, men ble akkurat gravid nå på pp5 veldig tidlig fortsatt! Tok test idag.