Gravid pute

SnoopyGirl

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Eg sliter veldig med å sove fortiden og viderer å kjøpe gravid pute. Men det er så mange forskjellige.
Noen som har erfaring?

Jeg har den bbhugme puten.. den er god den! Men synes prisen på den er litt stiv [emoji15]
Jeg har også bekkenløsning og bruker den til «innsovning» men pga varmen på Østlandet så blir den sparket ned på gulvet i løpet av natta [emoji23]‍♀️

Kjøpte bbhugme pga bekkenplager, og har ikke angra ett sekund! Ja, den har en stiv pris, men etter min mening verdt hver eneste krone! :happy:
Ser også mange andre inne her skryter like mye av den! Absolutt verdt å prøve den :)

Veldig fornøyd med bbhugme, brukes hver natt, både denne graviditeten og forrige. Hvis prisen blir en liten «sperre» kan du jo prøve å rulle en ekstra dyne og bruke på samme måte, evt ekstra pute mellom knærne og under magen/puppene[emoji16]

Veldig fornøyd med bbhugme, brukes hver natt, både denne graviditeten og forrige. Hvis prisen blir en liten «sperre» kan du jo prøve å rulle en ekstra dyne og bruke på samme måte, evt ekstra pute mellom knærne og under magen/puppene[emoji16]

Har prøvd med puter og dyner. Men det blir bare krøll Så tenkter at eg e nøtt til køpe en gravid pute.

Jeg har doomoo i største størrelse som jeg er fornøyd med :) Det er masse ammeputer til salgs på finn.no - til og med en ubrukt bbhugme til 350! ;)

Sier meg enig med flere over her - bbhugme er verdt hver krone ! [emoji7] fikk den i bursdagsgave av samboer, men hadde nok investert i den uansett [emoji4]

Bbhugme [emoji1317] Beste investeringa jeg har gjort! Den er absolutt verdt prisen. Hvis du bestiller fra lekmer.no med rabattkoden WELOVESALE20, så betaler du 900 for puta [emoji4] tilbudet varer til og med i morgen [emoji4]

Jeg bruker bare noen ekstra hodeputer jeg, funker som fjell og da kan jeg litt lettere putte de der jeg trenger de;-)

Enda en BBhugme fan her
emoji7.png
Jeg kjøpte den ganske tidlig (rundt uke 13) og har brukt den siden da, men de siste ukene har den virkelig vært en gull verdt, jeg våkner ofte med vondt i side/rygg og puta har gjort det mulig å avlaste og finne komfortable posisjoner. I tillegg er den deilig å sitte med når jeg leser/jobber på data i sofa/seng for å få god støtte. Anbefales helt klart, selv om prisen er litt høy.

Hjelper deg ikke så mye nå med tanke på lang leveringstid, men jeg kjøpte ganske tidlig på Ebay. Har ikke angret en dag!

Bbhugme [emoji119]
Kjøpte min så tidlig som uke 10 (gjorde et kupp på en brukt til bare 300 kr).

Enig med alle som anbefaler Bnhugme puten. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten! [emoji7] Puten er med meg overalt (når jeg overnatter utenfor hjemmet)

Tusen takk for rabattkoden. Viste den til samboeren og han bestilte den til meg med en gang :love017:love017
Så nå gleder eg meg tul den kommer i posten :joyful:

Bbhugme [emoji1317] Beste investeringa jeg har gjort! Den er absolutt verdt prisen. Hvis du bestiller fra lekmer.no med rabattkoden WELOVESALE20, så betaler du 900 for puta [emoji4] tilbudet varer til og med i morgen [emoji4]

Enig i alle BBhugme-anbefalingene. Bruker den hver natt, samt på dagtid hvis jeg leser, ser tv eller lignende. Helt avhengig av den!

BBhugme[emoji173]️[emoji173]️ får ikke sove uten[emoji85][emoji85]

Back
Topp